6 tevékenység, amikor nagyon sok vizet veszít a szervezeted
Mennyivel pótold?
Ilyenkor különösen fontos, hogy pótold az elveszített vizet.

Dia


                        	Szaunázás
                        	A szaunázás nagyon jó hatással van a szervezetre, de az izzadással elvesztett folyadékot pótolni kell. Az a legjobb, ha szaunázás előtt és után is bőségesen fogyasztasz vizet, illetve szaunakörönként további 4-5 deciliter vizet iszol.
                        	A szaunázás végeztével javasolt gyümölcslevet is inni, hogy az izzadással elveszített ásványi anyagokat visszanyerd.

Szaunázás

A szaunázás nagyon jó hatással van a szervezetre, de az izzadással elvesztett folyadékot pótolni kell. Az a legjobb, ha szaunázás előtt és után is bőségesen fogyasztasz vizet, illetve szaunakörönként további 4-5 deciliter vizet iszol.

A szaunázás végeztével javasolt gyümölcslevet is inni, hogy az izzadással elveszített ásványi anyagokat visszanyerd.

Dia

	Betegség	A beteg szervezet több folyadékot használ fel, ráadásul egy hányással, hasmenéssel járó vírus esetén még tovább fokozódik a kiszáradás. Ilyenkor törekedj víz, vagy tea folyamatos kortyolgatására, ami nem egyszerre terheli meg az amúgy is kimerült szervezetedet. Ilyenkor a napi 2 liter mennyiséget igyekezz fél,vagy egy literrel megnövelni.

Betegség

A beteg szervezet több folyadékot használ fel, ráadásul egy hányással, hasmenéssel járó vírus esetén még tovább fokozódik a kiszáradás. Ilyenkor törekedj víz, vagy tea folyamatos kortyolgatására, ami nem egyszerre terheli meg az amúgy is kimerült szervezetedet. Ilyenkor a napi 2 liter mennyiséget igyekezz fél,vagy egy literrel megnövelni.

Dia

	Edzés	Intenzív edzés előtt egy órával érdemes egy nagy pohár vizet meginnod, majd ha legalább egy órás edzésre mész, akkor 20 percenként pótold az elveszett folyadék mennyiségét.

Edzés

Intenzív edzés előtt egy órával érdemes egy nagy pohár vizet meginnod, majd ha legalább egy órás edzésre mész, akkor 20 percenként pótold az elveszett folyadék mennyiségét.

Dia

	Stressz	Ha stresszes munkát végzel, vagy egy stresszesebb élethelyzetben vagy, akkor is nagyobb lehet a folyadékigényed. Hogy mennyivel, az alkat függvénye, ezért próbálj meg hallgatni a saját szervezetedre, és a 2 liter vizet fokozd a neked kellemes mennyiséggel.

Stressz

Ha stresszes munkát végzel, vagy egy stresszesebb élethelyzetben vagy, akkor is nagyobb lehet a folyadékigényed. Hogy mennyivel, az alkat függvénye, ezért próbálj meg hallgatni a saját szervezetedre, és a 2 liter vizet fokozd a neked kellemes mennyiséggel.

Dia

	Kirándulás	A szabad levegő és az egész napos séta jó hatással van a testedre és a lelkedre is. Arra azonban figyelj, hogy a fizikai aktivitás mértékéhez igazítva növeld a napi 2 liter folyadékot legalább fél, vagy egy liter vízzel.

Kirándulás

A szabad levegő és az egész napos séta jó hatással van a testedre és a lelkedre is. Arra azonban figyelj, hogy a fizikai aktivitás mértékéhez igazítva növeld a napi 2 liter folyadékot legalább fél, vagy egy liter vízzel.

Dia

	Strandolás	A nyári melegben a fürdőzés ugyan lehűti a testedet, de a napozás izzasztó hatása miatt a folyadékigény még inkább megemelkedhet szervezetedben, így lehetséges, hogy a napi 2 liter vizet meg is kell dupláznod, attól függően, hogy milyen hosszan tartózkodsz a tűző napon.

Strandolás

A nyári melegben a fürdőzés ugyan lehűti a testedet, de a napozás izzasztó hatása miatt a folyadékigény még inkább megemelkedhet szervezetedben, így lehetséges, hogy a napi 2 liter vizet meg is kell dupláznod, attól függően, hogy milyen hosszan tartózkodsz a tűző napon.

Ezt is szeretjük
Fotó: