Ülőmunkához kötelező! Képeken 3 hátizom-erősítő gyakorlat a személyi edzőtől
Ne csak álmodj arról, hogy megszabadulsz a hátfájástól!

Ez is érdekelhet

7 tipp kényelmes ajándékvásárláshoz - találd meg a legjobb ajánlatot! (x)

Tippek hogyan hozd a legjobb formád télen is - a hideg idő nem akadály! (x)

Nem tudod, milyen legyen idén a karácsonyi dekoráció? Segítünk! (x)

Négy dekortrend, amivel biztosra mehetsz karácsonykor (x)

Megvan az év legnagyobb gyermekelőadása: ha szemfüles vagy, jövőre megnézheted! (x)

beauty and style

Olcsó, házi gyanta 3 összetevőből, amitől nem lesz kiütéses az érzékeny arcbőr »

Fázós vagy? 10 megszívlelendő öltözködési trükk télre »

Fantasztikus házi hajpakolás egyetlen olajjal: ápol, és serkenti a növekedést »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha számítógép előtt dolgozol, a hátizmaid napközben nem igazán végeznek munkát. Ennek következtében, illetve az esetleges rossz testtartás miatt a vállak előreesnek, a mellizmok megrövidülnek, a hátizmok pedig megnyúlnak. A íróasztal előtti helyes testtartásról korábbi cikkünkben olvashatsz, munka után pedig érdemes az alábbi gyakorlatokkal erősítened a hátizomzatot, így elkerülheted a hátfájást. Lapozd át az alábbi galériát, és nézd meg a Kremer-Kaposi Péter személyi edző által bemutatott gyakorlatokat.

Irodai betegségek

Lapozd át az alábbi galériát, és nézd meg, hogy milyen gyakori betegségeket okozhat az irodai munka!
Ezt is szeretjük