Ülőmunkához kötelező! Képeken 3 hátizom-erősítő gyakorlat a személyi edzőtől
Ne csak álmodj arról, hogy megszabadulsz a hátfájástól!

Ez is érdekelhet

Télen-nyáron nélkülözhetetlen bulikellék: megtehetsz bármit, mert nem érzel semmit (x)

A szabadban töltött idő egészségre gyakorolt pozitív hatása minden multivitaminnál többet ér (x)

Meglepő fellépést vállalt Mező Misi: közel 600 fiatal énekelt vele (x)

7 dolog, ami károsítja, és ami védi az idegeinket (x)

beauty and style

Ezt soha ne tedd a bőröddel: korábban fogsz ráncosodni, ha így bánsz vele »

Nicole Kidman hajszíne az őszi szezon új kedvence: ezt fogják legtöbbször kikeverni a fodrászok »

Ilyen egyszerű elkészíteni Meghan hercegné tökéletes kis kontyát – 5 perc alatt össze lehet dobni »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha számítógép előtt dolgozol, a hátizmaid napközben nem igazán végeznek munkát. Ennek következtében, illetve az esetleges rossz testtartás miatt a vállak előreesnek, a mellizmok megrövidülnek, a hátizmok pedig megnyúlnak. A íróasztal előtti helyes testtartásról korábbi cikkünkben olvashatsz, munka után pedig érdemes az alábbi gyakorlatokkal erősítened a hátizomzatot, így elkerülheted a hátfájást. Lapozd át az alábbi galériát, és nézd meg a Kremer-Kaposi Péter személyi edző által bemutatott gyakorlatokat.

Irodai betegségek

Lapozd át az alábbi galériát, és nézd meg, hogy milyen gyakori betegségeket okozhat az irodai munka!
Ezt is szeretjük