Ülőmunkához kötelező! Képeken 3 hátizom-erősítő gyakorlat a személyi edzőtől
Ne csak álmodj arról, hogy megszabadulsz a hátfájástól!

Ez is érdekelhet

Konzervzöldség a konyhatitok nyitja? (x)

Üde illatokkal a kánikula ellen (x)

Hip-hop sztárok és underground DJ-k a Soundon (x)

A Z-generáció leghűbb társa (x)

Napi 8 órában ülőmunkát végzel? 3 tipp, ami a segítségedre lehet! (x)

beauty and style

Ez a legkellemesebb viselet kánikulában: a fehér nem unalmas, sőt, észbontóan nőies »

Legyilkolja a narancsbőrt ez a nyirokkeringést javító torna: krémek nélkül is hatékony »

Nőies, félhosszú frizurák, melyek feldobják a lelapuló tincseket: dúsító hajfazonok »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha számítógép előtt dolgozol, a hátizmaid napközben nem igazán végeznek munkát. Ennek következtében, illetve az esetleges rossz testtartás miatt a vállak előreesnek, a mellizmok megrövidülnek, a hátizmok pedig megnyúlnak. A íróasztal előtti helyes testtartásról korábbi cikkünkben olvashatsz, munka után pedig érdemes az alábbi gyakorlatokkal erősítened a hátizomzatot, így elkerülheted a hátfájást. Lapozd át az alábbi galériát, és nézd meg a Kremer-Kaposi Péter személyi edző által bemutatott gyakorlatokat.

Irodai betegségek

Lapozd át az alábbi galériát, és nézd meg, hogy milyen gyakori betegségeket okozhat az irodai munka!
Ezt is szeretjük