Zsírapasztó sportok őszre: képeken a 8 legjobb alakformáló mozgás
Bár ősszel egyre több ruhát veszel magadra, azért tarthatod a formád.

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Beindul a D-vitamin-termelődés, és javítja a közérzetet: töltődj fel bioszoláriummal télen is! (x)

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Csak úgy versengenek érte az emberek! Hihetetlen, mit építenek a fővárosban (x)

5 kihagyhatatlan film, amit még premier előtt megnézhetsz! (x)

Schell Judit lerántja a leplet a férfi-nő kapcsolat titkairól - Megéri a múltba révedni? (x)

beauty and style

Susan Sarandon valóban így néz ki: 71 évesen is észbontóan dögös! »

Egy átlagos nő feküdt le a kamerák elé, de valaki más kelt fel »

Zsírégető séta otthon: napi 12 perc mozgással már látható lesz a változás »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha nem csupán a bikiniszezonban érezted fontosnak, hogy formás legyen az alakod, hanem a nyár elmúltával is szeretnéd megőrizni feszes idomaidat, figyelmedbe ajánlunk néhány remek sportot.

A futás, a nordic walking vagy a zumba mind remek választás lehet számodra az őszi hónapokban.

Zsírapasztó sportok őszre

Ha nem izmosodni akarsz, inkább a karcsúsodás a cél, elsősorban kardiómozgásokat érdemes választanod. Ezeknek a sportoknak a lényege, hogy rövid idő alatt megemelik a pulzusszámodat, tested felhevül, anyagcseréd felpörög, és beindulnak a zsírégető folyamatok.

Ehhez azonban az kell, hogy az adott mozgásformát legalább fél órán át végezd. Ennyi idő szükséges ugyanis ahhoz, hogy energiaszükséglet pótlása érdekében tested a zsírsejtekhez nyúljon.

Válassz közülük!

Lapozd át az alábbi galériát, és válogass kedvedre a zsírégető sportok közül. Ha színesíteni szeretnéd az edzésprogramot, érdemes több mozgásformát is aktívan űznöd - hiszen kicsit mindegyik másként hat a testre.

Az étrendre is figyelj!

Bár a kinti hőmérséklet csökkenésével egyre kevesebb friss gyümölcsöt, zöldséget lehet kapni, azért az őszi hónapokban még feltöltheted vitaminraktáraidat szilvával, szőlővel, almával.

Ügyelj a magas rostbevitelre, csökkentsd a vörös húsok fogyasztását, mellőzd a zsíros vagy túlságosan olajos ételeket. És továbbra is fogyassz sok folyadékot - elsősorban víz formájában.

Blog.hu ajánló