18 +

Kedves Olvasónk!

Az általad letölteni kívánt tartalom a hatályos jogszabályok szerint a kiskorúakra káros hatással lehet. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz ne férjen hozzá kiskorú, használj szűrőprogramot!

Ennyit kell aludni az igazán intenzív orgazmusért - A megfelelő mennyiségű pihenés felerősíti a gyönyört
Erőteljesen pozitív hatással van a szexre az alvás: növeli a libidót, és élvezetesebbé teszi az együttléteket.

par agyban cover
Ez is érdekelhet

Férfiak fecskében - a nyár legfrissítőbb vígjátéka, igaz történet alapján (x)

Kimeríti a testet a kánikula: 4 bevált tipp a gyors felfrissüléshez (x)

Kellemetlen, gyakori vizelési inger: mit tehetsz ellene? (x)

A nő kétszer (x) - Szeretni kell, és pont.

Legyél az idei nyár divatdiktátora! (x)

beauty and style

A pótszemöldök az év találmánya: teljesen őrült vagy zseniális? »

8 kivétel, amikor a mély dekoltázs cseppet sem közönséges »

Így még nem láthattad Palvin Barbit: tehenészlánynak öltözve sétált Párizsban »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A megfelelő mennyiségű alvás amellett, hogy nélkülözhetetlen a szervezet számára, több pozitív hatást is gyakorol a testre. Javítja a memóriát, csökkenti számos betegség kialakulásának kockázatát, szebbé és fiatalosabbá teszi a bőrt, sőt, úgy tűnik, a szexuális életet is befolyásolja.

A kutatók érdekes összefüggéseket találtak legfrissebb vizsgálatukban: kiderült, hogy a libidó mértékének és az orgazmus intenzitásának szempontjából sem mindegy, hogy ki mennyit pihen.

Ennyi alvás kell a jó szexhez

Dr. Laurie Mintz pszichológus a Floridai Egyetem csapatával együtt éveken keresztül végezte a kutatását, melynek során azt szerették volna megtudni, hogy milyen következményei vannak a túl kevés vagy a normális mennyiségű alvásnak a szexuális életre nézve. A szakértők egyértelmű eredményt kaptak: kiderült, hogy sokkal élvezetesebbek és gyakoribbak az együttlétek akkor, ha valaki eleget pihen.

Az eredmények rávilágítottak, hogy az alvás erőteljesen hozzájárul a libidó növekedéséhez, jócskán megemeli a szexuális hormonok - például a tesztoszteron - szintjét, fokozza a nemi szervek vérkeringését és érzékenységét, ezáltal intenzívebbé teszi az orgazmust. És, hogy pontosan mennyi is hozza meg ezt a hatást? A kutatók szerint napi nyolcórányi alvás kell ahhoz, hogy növekedjen a vágy, és erőteljesebbé, élvezetesebbé váljon a gyönyör.

A Michigani Egyetem tudósai szerint a pihenés során óránként átlagosan 14%-kal emelkedik a nők kedve a szeretkezéshez - legalábbis a vizsgálatuk során így történt. A férfiaknál arra is rájöttek, hogy a napi négy óra vagy annál kevesebb alvás káros is lehet a szexuális életre: csökkenti a tesztoszteronszintet, ezáltal könnyedén okoz alacsony libidót, valamint egyéb zavarokat is.

A cikk az ajánló után folytatódik

Fordítva is igaz: a szex pihentető alváshoz vezet

A szakértő hangsúlyozta, hogy a hatás ráadásul nem egyoldalú, hanem fordítva is igaz: nem csupán a jó alvás vezet jó szexhez, hanem az összebújás is pihentető alvást eredményez. A szeretkezés és az orgazmus a nőknél serkenti az oxitocin- és az ösztrogéntermelést, ezáltal a kortizolszintet is növeli. Így csökkenti a stresszt, a vérnyomást, és lassítja a szívverést, valamint hozzájárul a gyors álomba merüléshez és a nyugodt alváshoz.

A rendszeres, jó szexnek számtalan egyéb, alig ismert hatása is van: például hét évvel fiatalabbnak tűnhetsz tőle, de vonzóbbnak is mutat a férfiak szemében. Ezeket a jótékony következményeket nem sokan ismerik.

Ezt is szeretjük