5 mozdulat stressz, hasi zsírpárnák és lomha anyagcsere ellen
Csak 20 percre lesz szükséged összesen
A legjobb jógapózok otthonra.

Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Ha a zsírégető mozgásformákról van szó a többségnek tipikusan a kocogás, szobabiciklizés vagy éppen a súlyzózás jut eszébe, míg a jógára kevesen gondolnak a fogyást segítő sportként. Valójában azonban a jóga kiválóan fejleszti a hajlékonyságot, csökkenti a stresszt, sőt, a nőies, széptónusú izomzat kiépítésére is remek módszer. Az izomtömeg növelésével ráadásul az anyagcsere is felgyorsul, míg kívülről az egész test feszesebb lesz. Ahhoz pedig, hogy otthon elkezdj jógázni, semmilyen felszerelés nem szükséges, csak egy gyors öt-tíz perces bemelegítés, melynek során átmozgatod az ízületeidet. Mutatunk öt szuper gyakorlatot kezdőknek, amivel belevághatsz!

Ezeket is próbáld ki

Ha belejöttél a jógázásába, ezt a további hat, erőteljes, zsírégető hatással rendelkező mozdulatot is próbáld ki!

Ezt is szeretjük