A legjobb fogyasztó hatású vitaminok, ásványi anyagok, amik a legtöbb reggeliből hiányoznak: nélkülük nem megy a fogyás
Pörgesd fel a szervezeted vitaminokban és ásványi anyagokban gazdag reggelivel!

GettyImages-494248862
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

A reggeli a nap egyik legfontosabb étkezése, és nemcsak azért, mert lendületet és energiát ad a délelőtti teendők elvégzéséhez, de felpörgeti az anyagcserét, valamint segít elkerülni a vércukorszint nagy kilengéseit is, így nemcsak a napközbeni sóvárgás kerülhető el, de az émelygés és a rosszullét is.

A lassú felszívódású szénhidrátok és fehérjék is fontosak egy jó nap indulásához, hiszen míg előbbiek rostjaik révén felpörgetik az emésztést, és telítenek, utóbbiak az izmok regenerációjában és építésében vesznek részt. A fogyókúra során ugyanakkor nem szabad elfeledkezni a vitaminokról és ásványi anyagokról sem, hiszen a csökkent kalóriamennyiséggel lehet, hogy a szervezet tápanyagigényét sem tudod kielégíteni, így hiánybetegségek léphetnek fel, amelyek nemcsak a fogyást, de az egészséget is veszélyeztetik.

Vitaminban és ásványi anyagokban dús reggeli

A vitaminok és ásványi anyagok tehát nemcsak az egészségmegőrzés szempontjából fontosak, de nagyban támogatják a fogyást és a zsírégetést is. 6-8 óra alvás után pedig szüksége van a szervezetnek, hogy 100%-on pörögjön, tehát nem mindegy, mit fogyasztasz a reggeli során. 

(Képek: Getty Images Hungary.)

Ezt is szeretjük