Indítsd be a zsírégetést 35 másodperc izzadással
Nagyon gyorsan megmutatkozik az eredmény!
Ezt a módszert imádni fogod.

Dia

	Elsőként állj terpeszbe, ereszd le a karjaidat a tested mellé, majd érintsd meg a jobb könyököddel a felemelt bal térdedet. Végezd ezt a mozgást ütemesen 35 másodpercig, a jobbos és balos érintéseket folyamatosan váltogatva, aztán jöhet az aktív pihenő!

Elsőként állj terpeszbe, ereszd le a karjaidat a tested mellé, majd érintsd meg a jobb könyököddel a felemelt bal térdedet. Végezd ezt a mozgást ütemesen 35 másodpercig, a jobbos és balos érintéseket folyamatosan váltogatva, aztán jöhet az aktív pihenő!

Dia

	Vedd fel ismét a kiinduló terpeszt, majd vállmagasságban tartsd előre a kezedet. Ereszkedj állásból félguggolásba úgy, hogy egyenes a derekad, a sarkadat a földön tartod, és a térded nagyjából 90 fokos szögben hajlik. Próbáld minél jobban felpörgetni az ütemet a fél perc alatt, de ne merítsd ki magadat teljesen!

Vedd fel ismét a kiinduló terpeszt, majd vállmagasságban tartsd előre a kezedet. Ereszkedj állásból félguggolásba úgy, hogy egyenes a derekad, a sarkadat a földön tartod, és a térded nagyjából 90 fokos szögben hajlik. Próbáld minél jobban felpörgetni az ütemet a fél perc alatt, de ne merítsd ki magadat teljesen!

Dia

	Vegyél fel vállszélességű terpeszt, emeld a kezeidet behajlított könyökkel, ökölbe szorítva az állad magasságáig, majd az egyik lábadat először combból megemelve, majd térdből nyújtva rúgj előre. Igyekezz minél ritmikusabban, váltott lábakkal végezni a gyakorlatot. Törekedj rá, hogy a lábadat magasra emeld, és teljesen kinyújtsd! Ha a gyakorlat során egy pontra szegezed a szemedet, könnyebb megtartani az egyensúlyodat.

Vegyél fel vállszélességű terpeszt, emeld a kezeidet behajlított könyökkel, ökölbe szorítva az állad magasságáig, majd az egyik lábadat először combból megemelve, majd térdből nyújtva rúgj előre. Igyekezz minél ritmikusabban, váltott lábakkal végezni a gyakorlatot. Törekedj rá, hogy a lábadat magasra emeld, és teljesen kinyújtsd! Ha a gyakorlat során egy pontra szegezed a szemedet, könnyebb megtartani az egyensúlyodat.

Dia

	Állj egyenesen, majd nyújtva emeld fel a fejed fölé a kezeidet! Végezz először egyik majd másik lábaddal kitörést előre a képen látható módon, úgy, hogy az elöl lévő térded derékszöget zár be, míg a hátulsó lábad nyújtva van! Még intenzívebben formálja a gyakorlat a combjaidat, ha egy kicsit rugózol is kitörés közben.

Állj egyenesen, majd nyújtva emeld fel a fejed fölé a kezeidet! Végezz először egyik majd másik lábaddal kitörést előre a képen látható módon, úgy, hogy az elöl lévő térded derékszöget zár be, míg a hátulsó lábad nyújtva van! Még intenzívebben formálja a gyakorlat a combjaidat, ha egy kicsit rugózol is kitörés közben.

Dia

	Indítsd a gyakorlatot egyenes tartásban, összezárt lábakkal, úgy, hogy a tested mellé leengeded a kezeidet. Ezt követően egy ütemre ugorj terpeszbe, és oldalt, félkörívben, nyújtva emeld a fejed fölé a karjaidat. A következő ütemre ugorj vissza az alaptartásba. A 35 másodperc leteltével ne feledkezz meg az utolsó tíz másodperc masírozásról vagy kocogásról!

Indítsd a gyakorlatot egyenes tartásban, összezárt lábakkal, úgy, hogy a tested mellé leengeded a kezeidet. Ezt követően egy ütemre ugorj terpeszbe, és oldalt, félkörívben, nyújtva emeld a fejed fölé a karjaidat. A következő ütemre ugorj vissza az alaptartásba. A 35 másodperc leteltével ne feledkezz meg az utolsó tíz másodperc masírozásról vagy kocogásról!

Ezt is szeretjük
Fotó: