Szénhidrátcsökkentés szendvicsezéssel? Mutatjuk, hogy lehetséges
A fehér lisztes pékáruk a diéták legnagyobb ellenségei, de szerencsére könnyen kiválthatóak egészségesebb alternatívákkal.

padlizsánszendvics
Ez is érdekelhet

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra! (x)

Szakértelem és újító szemlélet az Ilcsinél (x)

„Egy gyerek voltam” – vallott Szilágyi Áron (x)

Dobd fel a hétköznapi menüt, készíts citrusos-csípős tengeri sügért! (x)

beauty and style

4 egyszerű lépés a tökéletes tusvonalért, maszatolás nélkül: kezdőként is menni fog »

A rövidnadrág és az ujjatlan felső az irodában sem kihívó: így lesz visszafogottan nőies »

Cindy Crawford lánya tényleg kimaxolja a bob frizurát: mindig mást hoz ki ebből a nőies fazonból »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A lecsökkentett szénhidrátbevitel szinte az összes fogyókúra alapszabálya, minden reggelt rántottával indítani viszont egy idő után unalmassá válhat, és felütheti a fejét egy jóízű szendvics utáni sóvárgás.

A szénhidrát teljes megvonása hosszú távon nem egészséges, azonban ha fogyni akarsz, érdemes lecsípni a bevitelből.  

Szénhidrátszegény szendvicsek

A diéták legelső pontja, hogy a fehér liszttel készült péksüteményektől könnyes búcsút kell vennie annak, aki valóban eredményt akar elérni. Aki korábban éjjel-nappal kakaós csigával csillapította az éhségét, bajban lehet, mit egyen helyette, pedig nem igényel olyan sok idő- és energiabefektetést egy egészségesebb alternatíva elkészítése sem.

Egy ínycsiklandó melegszendvics-utánzat vagy egy roppanós zöldségkenyérpizza legalább olyan finom, mint a megszokott ízek, azonban ezek a kilók elleni harcban is társaid lesznek. Az alábbi összetevők változatosan variálhatóak, és szinte az év bármely szakaszában megtalálhatóak a boltok polcain. Magas rost- és ásványianyag-tartalmuk nem csak a diéta, de az egészséged szempontjából is fontos. Reggelire, napközben, uzsonnára vagy vacsorára is megállják a helyüket. 

(Képek: Getty Images Hungary, Unsplash.)

Ezt is szeretjük