Végleges fogyás a zsírfaló Simmons-diétával: 10 kiló mínusz 2 hónap alatt
Mindössze 8 hét és magadra sem ismersz majd!

csipo meroszalag
Ez is érdekelhet

A tökéletes gyerekszoba titkai - Így még a tanulás is jobban megy majd! (x)

Brasch Bence félmeztelenül csábít a mozivásznon (x)

Családi wellness-pihenés Sümegen: ha egy kicsit másra, többre vágysz (x)

Elkezdődött a 27. CAFe Budapest Kortárs Művészeti Fesztivál (x)

Beszállás! Nemsokára indul a Mikulás Expressz, siess, mert lemaradsz! (x)

beauty and style

Észbontóan nőies esküvői ruhák, modern hercegnőknek: 2019-ben ez lesz a divat »

Érzéki fotókon az 57 éves színésznő: Julianne Moore Photoshop nélkül is nagyon dögös »

Leteszteltük a világ első intelligens arctisztítóját – Eddig te sem tudtad, mi az a tiszta arcbőr »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Hitelesebbnek érzed az olyan diétákat, melyeknek kidolgozója maga is küzdött súlyproblémákkal? Akkor a Simmons-diéta kedvedre való lesz.

Richard Simmons túlsúlyos kamasz volt, ám saját - szakkönyvek alapján kidolgozott - módszerének köszönhetően megszabadult a fölös kilóktól. A mozgás pedig élete részévé vált, és felnőttként megnyitotta saját fitneszklubját Los Angelesben.

Mitől működik a Simmons-diéta?

Nincsenek szigorú szabályok, melyek mentén a diétát követned kellene. Richard Simmons mindössze a napi kalóriabevitelt maximalizálta 1200 kcal-ban. Ezenkívül arra hívta fel a figyelmet, mely ételcsoportok köréből érdemes összeállítanod a napi étrendedet.

Három lábon álló diéta

Fontos, hogy a napi ötszöri étkezés mindegyike tartalmazzon zöldséget, illetve gyümölcsöt. Egyéb rostforrásokat is be kell vetned, ha szeretnéd, hogy anyagcseréd felgyorsuljon, és a salakanyagok ne tartózkodjanak túl sokáig a bélrendszerben: iktasd be étrendedbe a teljes kiőrlésű pékárukat - fehér kenyér helyett. Hogy a rostanyagok kellő gyorsasággal haladjanak az emésztőrendszerben, az is fontos, hogy napi 2-2,5 liter folyadékot elfogyassz.

Ezt lehetőleg szénsavmentes víz, illetve különböző anyagcserét segítő gyógyteák - borsmenta, gyömbér, pitypang - formájában fogyaszd. A diéta során fontos még az élőflórás tejtermékek, a halfélék, a sovány fehérjeforrások fogyasztása.

Az étrend mellett a Simmons előírja, hogy minden napodnak legyen része a mozgás. Nem szükséges órákat izzadnod a konditeremben, de napi 30 perc séta vagy kocogás férjen bele az ütemtervbe. Természetesen jó választás a kerékpározás vagy az úszás is.

A diéta harmadik lábát a motiváció adja. Richard Simmons szerint a sikeres fogyáshoz, életmódváltáshoz elengedhetetlen, hogy konkrét célt tűzz ki magad elé, melyet akkor se tévessz szem elől, ha a pozitív gondolatok helyét épp a negatívok vették át. Igyekezz a diétát saját magad számára szerethetővé tenni, így valószínűleg több örömöd lesz benne, mint akkor, ha sanyargatnád magad.

Jojó nélkül!

Kattints az alábbi videóra, és hallgasd meg, mit mond a szakértő a jojódiéta hátteréről, illetve arról, hogyan kerülhető el.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: két lágy tojás, egy teljes kiőrlésű pirítós, egy kis darab kígyóuborka.
Tízórai: egy tejeskávé - cukor nélkül -, pár szem korpás keksz.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell párolt zöldséggel.
Uzsonna: egy tönkölykocka, egy mandarin.
Vacsora: egy adag görög saláta.

2. nap

Reggeli: egy adag zabkása mandarinnal, natúr mandulával.
Tízórai: egy alma, egy szelet puffasztott búza.
Ebéd: egy tányér cukkinifőzelék - önmagával sűrítve -, egy tükörtojás.
Uzsonna: egy marék dió, egy narancs.
Vacsora: egy adag teljes kiőrlésű tésztából saláta - tonhallal.

3. nap

Reggeli: egy nagy pohár körteturmix.
Tízórai: két kocka étcsoki, egy tejeskávé - cukor nélkül.
Ebéd: 15 dkg grillezett tengeri hal barna rizzsel, tetszőleges - nem majonézes - salátával.
Uzsonna: egy narancs, egy marék sózatlan kesudió.
Vacsora: egy szelet teljes kiőrlésű, fokhagymás pirítós paprikával, olajbogyóval, zsírszegény sajttal.

Ezt is szeretjük