Végleges fogyás a zsírfaló Simmons-diétával: 10 kiló mínusz 2 hónap alatt
Mindössze 8 hét és magadra sem ismersz majd!

csipo meroszalag
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Hitelesebbnek érzed az olyan diétákat, melyeknek kidolgozója maga is küzdött súlyproblémákkal? Akkor a Simmons-diéta kedvedre való lesz.

Richard Simmons túlsúlyos kamasz volt, ám saját - szakkönyvek alapján kidolgozott - módszerének köszönhetően megszabadult a fölös kilóktól. A mozgás pedig élete részévé vált, és felnőttként megnyitotta saját fitneszklubját Los Angelesben.

Mitől működik a Simmons-diéta?

Nincsenek szigorú szabályok, melyek mentén a diétát követned kellene. Richard Simmons mindössze a napi kalóriabevitelt maximalizálta 1200 kcal-ban. Ezenkívül arra hívta fel a figyelmet, mely ételcsoportok köréből érdemes összeállítanod a napi étrendedet.

Három lábon álló diéta

Fontos, hogy a napi ötszöri étkezés mindegyike tartalmazzon zöldséget, illetve gyümölcsöt. Egyéb rostforrásokat is be kell vetned, ha szeretnéd, hogy anyagcseréd felgyorsuljon, és a salakanyagok ne tartózkodjanak túl sokáig a bélrendszerben: iktasd be étrendedbe a teljes kiőrlésű pékárukat - fehér kenyér helyett. Hogy a rostanyagok kellő gyorsasággal haladjanak az emésztőrendszerben, az is fontos, hogy napi 2-2,5 liter folyadékot elfogyassz.

Ezt lehetőleg szénsavmentes víz, illetve különböző anyagcserét segítő gyógyteák - borsmenta, gyömbér, pitypang - formájában fogyaszd. A diéta során fontos még az élőflórás tejtermékek, a halfélék, a sovány fehérjeforrások fogyasztása.

Az étrend mellett a Simmons előírja, hogy minden napodnak legyen része a mozgás. Nem szükséges órákat izzadnod a konditeremben, de napi 30 perc séta vagy kocogás férjen bele az ütemtervbe. Természetesen jó választás a kerékpározás vagy az úszás is.

A diéta harmadik lábát a motiváció adja. Richard Simmons szerint a sikeres fogyáshoz, életmódváltáshoz elengedhetetlen, hogy konkrét célt tűzz ki magad elé, melyet akkor se tévessz szem elől, ha a pozitív gondolatok helyét épp a negatívok vették át. Igyekezz a diétát saját magad számára szerethetővé tenni, így valószínűleg több örömöd lesz benne, mint akkor, ha sanyargatnád magad.

Jojó nélkül!

Kattints az alábbi videóra, és hallgasd meg, mit mond a szakértő a jojódiéta hátteréről, illetve arról, hogyan kerülhető el.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: két lágy tojás, egy teljes kiőrlésű pirítós, egy kis darab kígyóuborka.
Tízórai: egy tejeskávé - cukor nélkül -, pár szem korpás keksz.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell párolt zöldséggel.
Uzsonna: egy tönkölykocka, egy mandarin.
Vacsora: egy adag görög saláta.

2. nap

Reggeli: egy adag zabkása mandarinnal, natúr mandulával.
Tízórai: egy alma, egy szelet puffasztott búza.
Ebéd: egy tányér cukkinifőzelék - önmagával sűrítve -, egy tükörtojás.
Uzsonna: egy marék dió, egy narancs.
Vacsora: egy adag teljes kiőrlésű tésztából saláta - tonhallal.

3. nap

Reggeli: egy nagy pohár körteturmix.
Tízórai: két kocka étcsoki, egy tejeskávé - cukor nélkül.
Ebéd: 15 dkg grillezett tengeri hal barna rizzsel, tetszőleges - nem majonézes - salátával.
Uzsonna: egy narancs, egy marék sózatlan kesudió.
Vacsora: egy szelet teljes kiőrlésű, fokhagymás pirítós paprikával, olajbogyóval, zsírszegény sajttal.

Ezt is szeretjük