Millióknak sikerült lefogyniuk vele! A mediterrán diéta 7 elmaradhatatlan eleme
Az olajbogyó és a vörösbor a mediterrán diéta tartópillérei.

Dia

	Az olívaolaj amellett, hogy jó hatással van a keringési rendszerre, és antioxidáns, késlelteti a vele egy időben fogyasztott táplálékok felszívódásának sebességét, vagyis lényegében az adott élelmiszer glikémiás indexét. Tudj meg többet az olívaolajról!

Az olívaolaj amellett, hogy jó hatással van a keringési rendszerre, és antioxidáns, késlelteti a vele egy időben fogyasztott táplálékok felszívódásának sebességét, vagyis lényegében az adott élelmiszer glikémiás indexét. Tudj meg többet az olívaolajról!

Dia

	Az olajbogyó nem csupán segít megelőzni a rákot, de szívvédő hatással is bír. Telítetlen zsírsavai gátolják az LDL-koleszterin lerakódását a szervezetben. Tudj meg többet róla!

Az olajbogyó nem csupán segít megelőzni a rákot, de szívvédő hatással is bír. Telítetlen zsírsavai gátolják az LDL-koleszterin lerakódását a szervezetben. Tudj meg többet róla!

Dia

	Az olajos magvak a bennük lévő E-vitaminnak köszönhetően segítenek kiegyensúlyozni a hormonháztartás működését, valamint a bennük lévő omega-3 zsírsav miatt ajánlott a fogyasztásuk. Tudd meg, milyen hormonális problémák vezethetnek túlsúlyhoz.

Az olajos magvak a bennük lévő E-vitaminnak köszönhetően segítenek kiegyensúlyozni a hormonháztartás működését, valamint a bennük lévő omega-3 zsírsav miatt ajánlott a fogyasztásuk. Tudd meg, milyen hormonális problémák vezethetnek túlsúlyhoz.

Dia


                        	A mérsékelt alkoholfogyasztás jótékony hatással bír, nem véletlen, hogy mediterrán diétának is részét képezik a minőségi vörösborok. Fogyasztásukkal csökken a koleszterinszint, fokozódik az anyagcsere, a bennük lévő resveratrol pedig  sejtvédő hatású. Mennyit ihatsz egy héten?

A mérsékelt alkoholfogyasztás jótékony hatással bír, nem véletlen, hogy mediterrán diétának is részét képezik a minőségi vörösborok. Fogyasztásukkal csökken a koleszterinszint, fokozódik az anyagcsere, a bennük lévő resveratrol pedig  sejtvédő hatású. Mennyit ihatsz egy héten?

Dia

	Hazánkban sajnos a disznó- és a csirkehús jóval elterjedtebb, mint a hal. Pedig a tengeri halak magas omega-3 zsírsav-tartalma segít megelőzni a keringési rendszert érintő problémákat, valamint karcsúsít.

Hazánkban sajnos a disznó- és a csirkehús jóval elterjedtebb, mint a hal. Pedig a tengeri halak magas omega-3 zsírsav-tartalma segít megelőzni a keringési rendszert érintő problémákat, valamint karcsúsít.

Dia

	A mediterrán népek nem kevés tésztát is fogyasztanak, ám a magas glikémiás indexű fehér lisztből készült változat helyett érdemes teljes kiőrlésűt választanod. Tudj meg többet a glikémiás indexről!

A mediterrán népek nem kevés tésztát is fogyasztanak, ám a magas glikémiás indexű fehér lisztből készült változat helyett érdemes teljes kiőrlésűt választanod. Tudj meg többet a glikémiás indexről!

Dia

	Csakúgy, mint minden egészséges étrend esetében, a mediterrán diétában is fontos, hogy minél több rostban és vitaminban gazdag zöldséget fogyassz.

Csakúgy, mint minden egészséges étrend esetében, a mediterrán diétában is fontos, hogy minél több rostban és vitaminban gazdag zöldséget fogyassz.

Ezt is szeretjük
Fotó: