Elképesztően jól formálja a testet ez az otthoni gyakorlatsor: csak egy fitneszlabda kell hozzá
Minden izom egyszerre dolgozik a fitneszlabdás gyakorlatok során.

labda-5
Ez is érdekelhet

Szárazak a kezeid a sok kézmosástól? Ne aggódj, jó kezekben vagy! (x)

Az autista Robika javulni kezdett (x)

Szabadtéri környezetben több mint 100 világmárka újra vár a Premier Outletben! (x)

beauty and style

Táplálja és hidratálja a bőrt: házi, szépítő pakolás kakaóból és avokádóból »

Az 52 éves Julia Roberts mesterien bánik a sötét színekkel: a színésznő tudja, mi a sikkes elegancia »

6 nőies, gyors frizura állig érő hajból: szuper fazonok, ha változtatnál »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Alig találkozni újabban labdás gyakorlatokkal, pedig ez az egyszerű eszköz rengeteget segít az általános erőnlét javításában, mert a test összes izmát megdolgoztatja.

A fitneszlabda egy instabil felszín, ami azt jelenti, hogy a test stabilitásának megőrzéséhez azoknak az izmoknak is dolgozniuk kell, amelyek máskülönben nem vennének részt a gyakorlatban. Ezek a gyakorlatok ráadásul jobban kímélik az ízületeket is, mint a földön végzett változataik.

A legjobb labdás gyakorlatok

Összegyűjtöttük a leghasznosabb, akár otthon is végezhető labdás és féllabdás gyakorlatokat. Az alábbi gyakorlatsort naponta végezve hetek alatt látványosan szálkásabb izmokra tehetsz szert.

A képek forrása: Getty Images

Ezt is szeretjük