Hogyan maradj folyamatosan motivált a fogyókúra során? Egyszerű megoldásokat mutatunk
Egy apró szokás segíthet kitartani a diétád mellett.

nem-m,erleghez-kotodo-celok
Ez is érdekelhet

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra! (x)

Szakértelem és újító szemlélet az Ilcsinél (x)

„Egy gyerek voltam” – vallott Szilágyi Áron (x)

Dobd fel a hétköznapi menüt, készíts citrusos-csípős tengeri sügért! (x)

beauty and style

Gyönyörű nővé érett Gwyneth Paltrow lánya: a 16 éves Apple-t együtt fotózták édesanyjával »

Rövid idő alatt megszüntethetőek a szem alatti karikák és táskák: sminkesek és bőrgyógyászok elmondták, hogyan »

Gisele Bündchen édesanyjától örökölte szépségét: most már értjük, 40 évesen miért néz ki úgy, ahogy »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Egy fogyókúra során, főleg akkor, ha az ember hosszú távban gondolkodik, egy idő után elfogy a motiváció. Az első hónap még viszonylag könnyű, a második-harmadik környékén viszont már beüt a monotonitás. Azonban egy-két trükkel könnyű a célon tartani a szemedet.

Ahhoz, hogy a cél a szemed előtt lebeghessen, először is nagyon fontos, hogy tudd, pontosan mi is az, azaz hogy miért csinálod a fogyókúrát. Ezt nem mindig érdemes kilóban meghatározni. A rosszul kitalált cél rossz motiváció lesz, mert egy idő után az éhség, az unalom vagy a fáradtság elnyomhatja. Az a jó, ha olyan célokat határozol meg magadnak, amelyek az egészségedhez, a fittségedhez vagy az életminőségedhez kötődnek. Ilyen lehet például az éjszakai horkolás megszüntetése - amihez többek között hozzájárulhat a túlsúly is -, de cél lehet egyszerűen csak az állóképesség javítása is.

Motivációs tippek a fogyókúrához

Ha a célt jól határoztad meg, sokkal könnyebb lesz megőrizni a motivációt hosszú távon. Ebben segítségedre lehetnek az alábbi képgyűjteményben felsorolt módszerek is, amelyek garantáltan működnek.

A képek forrása: Getty Images

Ezt is szeretjük