Hogyan maradj folyamatosan motivált a fogyókúra során? Egyszerű megoldásokat mutatunk
Egy apró szokás segíthet kitartani a diétád mellett.

nem-m,erleghez-kotodo-celok
Ez is érdekelhet

Letti története megmutatja, hogy a reménytelen helyzetből is van kiút (x)

Őszi kikapcs: Íme a trendek! (x)

Színésznők, akiket az egész ország imád (x)

Egyedülálló szolgáltatásokat kínáló, újépítésű lakások a XIII. kerületben: Idén extra kedvezménnyel! (x)

Tudod már, hol egyél október 8. és 13. között?

beauty and style

Egyszerű őszi smink, amit mindenki el tud készíteni »

A szupermasni most a legmenőbb az Instán – Így tedd a hajadba, hogy nőies legyen »

Palvin Barbi formás lábait mutogatta: egy kis ízelítőt adott a legújabb harisnyadivatból »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Egy fogyókúra során, főleg akkor, ha az ember hosszú távban gondolkodik, egy idő után elfogy a motiváció. Az első hónap még viszonylag könnyű, a második-harmadik környékén viszont már beüt a monotonitás. Azonban egy-két trükkel könnyű a célon tartani a szemedet.

Ahhoz, hogy a cél a szemed előtt lebeghessen, először is nagyon fontos, hogy tudd, pontosan mi is az, azaz hogy miért csinálod a fogyókúrát. Ezt nem mindig érdemes kilóban meghatározni. A rosszul kitalált cél rossz motiváció lesz, mert egy idő után az éhség, az unalom vagy a fáradtság elnyomhatja. Az a jó, ha olyan célokat határozol meg magadnak, amelyek az egészségedhez, a fittségedhez vagy az életminőségedhez kötődnek. Ilyen lehet például az éjszakai horkolás megszüntetése - amihez többek között hozzájárulhat a túlsúly is -, de cél lehet egyszerűen csak az állóképesség javítása is.

Motivációs tippek a fogyókúrához

Ha a célt jól határoztad meg, sokkal könnyebb lesz megőrizni a motivációt hosszú távon. Ebben segítségedre lehetnek az alábbi képgyűjteményben felsorolt módszerek is, amelyek garantáltan működnek.

A képek forrása: Getty Images

Ezt is szeretjük