Zsírapasztó mozgásformák 2013-ra! Ezekkel fogyhatsz villámgyorsan
A bikram jóga vagy a zumba segít leadni a pluszkilókat.

Ez is érdekelhet

Nemzetközi ízélményekkel vár a budapesti ÁRKÁD (x)

Az élet és szerelem diadala - egy rendkívüli, igaz történet Párizsból (x)

Mozdony Matiné, a mozdonyok fesztiválja (x)

beauty and style

Elképesztően stílusos az 50 éves divatblogger: visszafogottan nőies, mégsem észrevétlen »

5 perces frizurák egy kiegészítővel: elképesztően nőiessé teszik a megjelenést »

Így viseld a poncsót, hogy igazán stílusos legyen: a legegyszerűbb ruhát is feldobja »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha elhatároztad, hogy az 2013-as évtől életed szerves részét képezi majd a sport, ám még nem választottál magadnak mozgásformát, itt az ideje, hogy megtedd.

A Fitnesz Trendek Globális Felmérése segít abban, hogy olyan edzéstípust próbálj ki, ami valóban az egészségedet szolgálja, és hozzájárul ahhoz, hogy megszabadulj a pluszkilóktól.

Fitnesztrendek 2013-ra

2006 óta minden évben megjelenik Walter R. Thomson Ph.D. tudományos munkája, a Fitnesztrendek globális felmérése. Erre támaszkodva elkerülheted a fitneszhóbortokat, és olyan sportot választhatsz, ami támogatja a karcsú alak elérését.

A Walter R. Thomson által készített kimutatás beszámol az aktuális év fitnesztrendjeiről. A 2013-as top 20-as listából szemezgettünk -  az alábbiak segítenek majd a testsúlyod kordában tartásában.

Melyiket válaszd?

A számodra megfelelő sportág kiválasztásában természetesen nem szerencsés csak a trendekre hagyatkoznod. Olyan edzéstípus mellett tedd le a voksodat, amit szívesen gyakorolsz. Lapozd át az alábbi galériát, és válogass az idei év legjobb alakjavító edzései között kedvedre!

Az étrend szerepe

A rendszeres mozgás mellett az is fontos, hogy odafigyelj az étrendedre. Fogyassz kevesebb zsíros, sóban, illetve cukorban gazdag ételt, hanyagold a félkész élelmiszereket is.

Egyél helyettük több rostban gazdag növényi eredetű ételt, valamint fogyassz elegendő - legalább napi másfél liter - folyadékot.

Ezt is szeretjük