Napi 20-30 perc mozgással fogytak le ennyire durván: irigylésre méltó átalakulások
Jól megválasztott mozgásforma és következetesség - a két kulcsszó a sikeres fogyáshoz.

Ez is érdekelhet

Nyerj 2 főre szóló, 3 éjszakás nyaralást Ausztriába, az aktív pihenés paradicsomába (x)

Ingyenes lesz Budapest legnagyobb szezonnyitó borfesztiválja - Ekkor érdemes a Városligetbe menni (x)

Így csókolj, ha csábítani akarsz - Eláruljuk a tökéletes csók titkait (x)

Horváth Éva iszonyú cuki cicával fotózkodott - Elárulta, miért (x)

beauty and style

40 évesen leöregezték, 60 felett újra a márka arca lett a gyönyörű színésznő »

Színvédő termékek festett hajra: így késleltesd a kifakulást »

Ez a legjobb alakformáló szoknyafazon: fiús és nőies csípőn is jól mutat »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Napi húsz-harminc perc. Csekélyke idő a nap 24 órájához viszonyítva, ellenben, ha rendszeres mozgásról van szó, akkor a hosszú távú eredmények pár hét után mindenkinek szemet szúrnak majd.

Az eredményes fogyás alapja a tudatos étkezés, a kalóriák csökkentése, a megfelelő folyadékfogyasztás, na és persze, a mozgás. Ezt a legtöbben nagyon jól tudják, kellő motiváció hiányában viszont sokszor a legszilárdabb elhatározás is meghiúsul.

Fogyás mozgással

Az edzés sokkal többet ér, ha heti három-öt alkalommal végzed, nemcsak hébe-hóba. Ez azonban nem jelenti azt, hogy órákat kell tölteni a konditeremben. A következő sikertörténetek szereplői, bár egyénileg teljesen különbözőek, jól példázzák, hogy ennél kisebb változtatások is jókora eredményeket hozhatnak.

Nem kell beleugrani egy gyors fogyással kecsegtető, szélsőséges diétába. A legfontosabb a kis lépésekben való előrehaladás, minek során kitapasztalható, melyik mozgásforma áll a legközelebb hozzád, illetve kialakítható egy egészségtudatos, mégis kielégítő étrend, amire jó eséllyel később sem tekintesz lemondásként. Olyan embereket mutatunk, akik józan megoldásokkal értek el irigylésre méltó sikert.

Blog.hu ajánló