Tényleg fogyhatsz borsmentateával?
Napi 2 csésze a gyorsabb anyagcseréért
A mentatea nemcsak finom, de a lelassult emésztést is orvosolja.

Ez is érdekelhet

Távolból csukni-nyitni? Hasznos és kényelmes választás az okos tetőablak (x)

A magyar irodalom gyöngyszeme (x)

Teszteld le bőröd állapotát! (x)

Figyelem: neked sem egyenesek a lábujjaid? (x)

Önmagunk és a ruháink illata fontosabb mint gondolnánk (x)

beauty and style

Mindig csodás szőke frizura sárgulás nélkül: így őrizhető meg a haj hamvassága »

Nyugtatja és ápolja a bőrt, káros anyagok nélkül: házi arckrém levendulával és aloe verával »

Ez a nadrágfazon az idei év nagy trendje: szuperkényelmes, mégis nőies – Árakkal és lelőhelyekkel »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A borsmenta körülbelül 90 centiméter magasra megnövő évelő növény, szára elágazó, többnyire kopasz, gyakran lilás árnyalatú. Lomblevelei hosszúkás tojásdadok, virágzata szintén lilás.

A borsmenta emésztésjavító, epeserkentő és görcsoldó hatása már régóta ismert a népgyógyászatban, jegyzi meg dr. Jörg Grünwald és Christoph Jänicke Zöldpatika című könyvében.

Fogyj borsmentával!

A borsmenta fő hatóanyaga, a mentol serkenti az anyagcserét, a vérkeringést, javítva ezáltal az emésztési folyamatokat, elősegítve a fogyást.

Gyulladáscsökkentő, hűsítő tulajdonságának köszönhetően csökkenti az emésztőrendszerben kialakult kisebb-nagyobb gyulladásokat, amelyek puffadáshoz, illetve az anyagcsere-folyamatok lassulásához vezetnek.

Így készítsd a borsmentateát!

Két-három teáskanál szárított borsmenta levelet forrázz le másfél deciliter vízzel, hagyd állni tíz percig, majd szűrd le, és ízesítés nélkül fogyaszd. Legalább naponta két csészével fogyassz belőle. Ha önmagában semmiképpen sem tudod meginni, egy kevés nyírfacukorral, sztíviával édesítheted.

Ellenjavallt!

Borsmentával szembeni kontaktallergiánál ne használd a növényt, valamint kerüld az alkalmazását epehólyag-gyulladás, epeelzáródás és súlyos májkárosodás esetén is.

Mintaétrend

Természetesen a biztos fogyás érdekében fontos, hogy a borsmentatea fogyasztását csökkentett kalóriatartalmú étrenddel egészítsd ki. Az alábbi csak mintaként szolgál, ha megéheznél két étkezés között, fogyassz bátran valamilyen nyers zöldséget, gyümölcsöt, egy pohár élőflórás natúr joghurtot, korpás kekszet.

1. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű pirítós padlizsánkrémmel, egy csésze borsmenta tea.
Tízórai: egy kis tányér savanyú káposzta, puffasztott búza.
Ebéd: egy adag tökfőzelék tükörtojással, fasírttal.
Uzsonna: egy csésze borsmentatea, egy élőflórás natúr joghurt lenmaggal, körtével.
Vacsora: egy adag tonhalas tésztasaláta - teljes kiőrlésű tésztából.

2. nap

Reggeli: két tükörtojás teljes kiőrlésű pirítóssal, uborkával.
Tízórai: pár szem mandarin, egy csésze borsmentatea.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell árpagyönggyel, paradicsomsalátával.
Uzsonna: egy csésze borsmentatea, egy alma.
Vacsora: pár szelet sütőtök.

Így fogynak a magyarok!

Kattints az alábbi videóra, és nézd meg, milyen diétás módszerekre esküsznek a magyarok!

3. nap

Reggeli: egy pohár élőflórás natúr joghurt almával, zabpehellyel, fahéjjal, egy csésze borsmentatea.
Tízórai: egy csésze tejeskávé korpás keksszel.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal párolt spenóttal, barna rizzsel.
Uzsonna: egy csésze borsmentatea, egy körte.
Vacsora: egy adag görögsaláta.

Ezt is szeretjük