Hány pókot nyelsz le alvás közben? 10 tévhit, amit még mindig sokan elhisznek
Alvással kapcsolatos tévhitek máig sokakban élnek. Pedig a legtöbbjük nagyon nem mindegy a szervezetre nézve.

horkolás
Ez is érdekelhet

Fedezd fel a gőzállomást, mellyel a vasalás gyorsabb, mint valaha! (x)

Pihenj meg, és vegyél lendületet a céljaidhoz egy hibátlan kávé felett! (x)

Utazás Kiállítás - Aktív hétvége van. Kezdd itt a nyaralás tervezését! (x)

Erről a magyar kozmetikai márkáról beszél mindenki (x)

beauty and style

Cardi B tüzes kedvében van: vörös ruhában forrósítja fel a levegőt »

Gyors tipp, ha nem áll sehogy a rövid haj: csinos frizura egy perc alatt »

Hogyan legyél stílusos, ha már unod a hideget? Nőies szettek a tél végére »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A megfelelő mennyiségű és minőségű alvás elengedhetetlen a szervezet egészséges működéséhez: hozzájárul az erős immunrendszerhez és hormonháztartáshoz, a vérnyomás szinten tartásához, a gyors és egészséges agyműködéshez.

Az alvás jelentősége megkérdőjelezhetetlen, ezért nagyon nem mindegy, mennyi tévhit él róla a köztudatban. Bár akadnak olyan félreértések, melyek sokakat csak megmosolyogtatnak, sajnos súlyos problémák forrása is lehet, ha nem veszik elég komolyan a dolgot.

Tévhitek az alvásról

Bár sokat tudunk az alvásról, sokan még mindig elhiszik, hogy a rendszeres és mély éjszakai alvást bepótolhatják hétvégén, miközben a horkolásra csak egy bosszantó, rossz szokásként tekintenek. Ha tudod az igazságot, talán te is jobban figyelsz majd a szükséges pihenőidőre.

Ezt is szeretjük