Hány pókot nyelsz le alvás közben? 10 tévhit, amit még mindig sokan elhisznek
Alvással kapcsolatos tévhitek máig sokakban élnek. Pedig a legtöbbjük nagyon nem mindegy a szervezetre nézve.

horkolás
Ez is érdekelhet

Aranytojást tojó tyúk - bemutatjuk a LUSH 2020-as húsvéti kollekcióját (x)

Tiszta lakás, ragyogó jókedv (x)

Nátha, megfázás, influenza, vagy a „legrosszabb“…. (x)

Törzshajlítás 1440-szer? Naponta?! (x)

Kert és erkély: a Te otthonod (x)

beauty and style

Így viseld a kényelmes overallt, hogy nőies is legyen: leegyszerűsíti az öltözködést »

A szemüveg és a kontaktlencse is alaposabb tisztítást igényel most: így fertőtlenítsd biztonságosan »

Vitaminokban gazdag, immunerősítő smoothie: energetizál, és segíti a méregtelenítést »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A megfelelő mennyiségű és minőségű alvás elengedhetetlen a szervezet egészséges működéséhez: hozzájárul az erős immunrendszerhez és hormonháztartáshoz, a vérnyomás szinten tartásához, a gyors és egészséges agyműködéshez.

Az alvás jelentősége megkérdőjelezhetetlen, ezért nagyon nem mindegy, mennyi tévhit él róla a köztudatban. Bár akadnak olyan félreértések, melyek sokakat csak megmosolyogtatnak, sajnos súlyos problémák forrása is lehet, ha nem veszik elég komolyan a dolgot.

Tévhitek az alvásról

Bár sokat tudunk az alvásról, sokan még mindig elhiszik, hogy a rendszeres és mély éjszakai alvást bepótolhatják hétvégén, miközben a horkolásra csak egy bosszantó, rossz szokásként tekintenek. Ha tudod az igazságot, talán te is jobban figyelsz majd a szükséges pihenőidőre.

Ezt is szeretjük