Reggeli jóga: 10 perc a harmonikus napindításért
Képek!
Próbálj ki néhány egyszerűbb jógagyakorlatot, ez segít, hogy kiegyensúlyozottan induljon a nap.

Ez is érdekelhet

Tavaszindító Vásárlási Maraton! (x)

5 tipp, hogy hogyan lendítsd fel a szépségszalonod forgalmát! (x)

„A természetben értjük meg, kik vagyunk” – Grecsó Krisztián író az Erdei Vándortáborokról (x)

Bettina fejlődése végre beindult (x)

beauty and style

Füstös cicaszem a szezon csúcstrendje: így készítsd el a sztárok kedvenc sminkjét »

Szupernőies, de rém egyszerű frizura rövid hajú koszorúslányoknak: ez a minikonty percek alatt elkészül »

Mintha retusálná a fáradtság nyomait, és láthatatlan a bőrön: multifunkciós, hidratáló alapozót teszteltetünk »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Valószínűleg minden ember tesz néhány jóleső nyújtózkodó mozdulatot reggel, ébredés után, amit - mivel ösztönösen történik - sokan észre sem vesznek. Te legyél ennél tudatosabb, és kezdd nyújtó, gerinccsavaró jogagyakorlatokkal a napot. Az alábbi képes összeállítás ízelítőként szolgál, ahhoz, hogy az ászanákat helyesen végezd, érdemes beiratkoznod egy jógatanfolyamra.

Az erős hátizmokért

A hátfájást sok esetben az erőtlen hátizmok okozzák, mely ellen az alábbi videóban szereplő gyakorlatokkal tehetsz.

Ezt is szeretjük