Nagyon erős a rákellenes hatásuk: 10 növény, ami megelőzheti a daganatokat
A következő zöld leveles zöldségekből érdemes napi szinten fogyasztani.

ThinkstockPhotos-468183128
Ez is érdekelhet

„A természetben értjük meg, kik vagyunk” – Grecsó Krisztián író az Erdei Vándortáborokról (x)

A 14 éves Endike beszélni kezdett (x)

Szorongás, elégedetlenség, magány – hogyan jutottunk el ide és hogyan léphetünk ki belőle?

Sári bíró - az idők változnak, de az emberek valójában nem (x)

Trendi új illat a világhírű Acqua Coloniától - Íme az egzotikus 4711 kölni (x)

beauty and style

A legdivatosabb átmeneti dzsekik és tavaszi kabátkák 15 ezer forint alatt: ezekre most tényleg szükség lesz »

Tisztítja, radírozza a bőrt, és tű nélkül juttatja be a hatóanyagokat: a hidroabráziós arctisztítás előnyei »

10 perc torna a tónusos felsőtestért: formálja a hátat és erősíti a karokat »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ahogy korábban lapunknak dr. Peták István rákkutató is nyilatkozott, a rák olyan, mint az orosz rulett, hiszen hiába próbál valaki mindent megtenni a megelőzés érdekében, ha olyan genetikai örökséget hordoz, ami nagyon nagy százalékban hajlamosítja a betegség kialakulására.

Úgy fogalmazott, egyáltalán nem mindegy, hány golyóval folyik a játék, vagyis tény, hogy a kockázatot lényeges mértékben lehet csökkenteni, amiben a szűrővizsgálatoknak éppúgy kiemelt szerepük lehet, mint az egészséges életmódnak, azon belül is a mozgásnak és a vitaminokban, antioxidánsokban gazdag táplálkozásnak. Utóbbinak fontos részét képezi a levélzöldségek gyakori fogyasztása is, melyek kiemelkedő szerepet képezhetnek a rákellenes táplálkozásban.

Folyékony napfény és antioxidánsok

A zöld leveles zöldségek levelei rendkívül gazdagok értékes tápanyagokban, természetes antioxidánsokban, vitaminokban és ásványi anyagokban, nem véletlen azonban az sem, hogy sokan a növények legértékesebb részének a levelet tartják, nagy mennyiségben található ugyanis benne klorofill. Utóbbit folyékony napfénynek is szokás nevezni, ez ugyanis a zöld növényeknek az az anyaga, mely a napsugárzás energiáját elnyeli, hogy azt közvetítse a növény fejlődési folyamataihoz.

Bár a klorofill nem konkrét vitamin, nagyon értékes anyag, mely segíti a szervezet regenerációját, a vérsejtek oxigénszállítását, erősíti az immunrendszert, és segít valamennyire ellensúlyozni az egészségtelen szokások és hatások, többek között a stressz negatív következményeit is. Nézd meg képeken, milyen levélzöldségeket érdemes gyakrabban fogyasztanod!

Szorongás, elégedetlenség, magány – hogy jutottunk el ide, és hogyan léphetünk ki belőle?

A Femina Klub februári vendége Tari Annamária klinikai szakpszichológus lesz, akivel az estek házi asszonya, Szily Nóra beszélget majd. Segítenek megérteni az online illúziók és az offline valóság közötti különbségeket, azok pszichológiai hátterét, és gyakorlati tanácsokat is adnak a sokunk számára szorongató, naponta felmerülő kérdésekre.

Pontos részletek az estről itt olvashatók.

Jegyek kizárólag online érhetőek el, korlátozott számban.

Időpont: 2020. február 19. 18 óra
Helyszín: József Attila Színház

Promóció

Ezt is szeretjük