Izomláz: pihentesd vagy erőltesd?
Képeken a legjobb ellenszerek
A nagy téli semmittevés után túl hirtelen kezdtél sportolni? Segítünk enyhíteni az izomlázat!

Ez is érdekelhet

Téged is vár a Lasselsberger-Knauf virtuális családi háza! (x)

Téli álomesküvő a Rosinante Fogadóban*** (x)

Vásárolj a neten is kényelmesen! (x)

Legyen mindannyiunk szívügye a fejlődés! (x)

Idén cseréld a télikabátot fürdőrucira – Ezért érdemes Thaiföldre utaznod! (x)

beauty and style

Photoshop nélkül a 47 éves modell: nem szabályos szépség, mégis imádja a kamera »

Kim Basinger unokahúgát szűk és kivágott partiruhákban fotózták »

Milyen típusú a hajad? Ez a fajta hajgumi illik hozzá a legjobban »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Korábban úgy tartották, hogy az izomláz kialakulásáért a fokozott tejsavtermelődés felelős. Mivel azonban a tejsav felezési ideje - vagyis az az idő, ami alatt az anyagcsere-végtermék mennyiségének a fele lebontódik a szervezetben - mindössze 20 perc, ez az elmélet megdőlni látszik, hiszen a fájdalom jellemzően órákkal később jelentkezik. Szakemberek úgy gondolják, hogy az izomlázat az izmokban kialakult apró sérülések, repedések okozzák. Az alábbi galéria némi segítséget nyújt ahhoz, hogy minél előbb túl lehess ezen a fájdalmon.

Ezt edd állandó fáradtság ellen!

Ha nem annyira az izomláz, hanem inkább az tél végi kimerültség kínoz, van néhány javaslatunk, ami segít.

Ezt is szeretjük