Alvászavarok és éjszakai felébredés ellen: a pihenésben ezek az illóolajok segítenek a legjobban
Nyugodt éjszakák és kiegyensúlyozott nappalok: ezek az illatok segítenek - csak pár csepp kell belőlük a párnára.

mandarin illóolaj
Ez is érdekelhet

Könnyű lábak, visszér nélkül (x)

Szárazak a kezeid a sok kézmosástól? Ne aggódj, jó kezekben vagy! (x)

Az autista Robika javulni kezdett (x)

Szabadtéri környezetben több mint 100 világmárka újra vár a Premier Outletben! (x)

beauty and style

Bella Hadid kedvenc sminkje feljebb húzza a szemeket és keskenyíti az arcot: így készítsd el »

Elsimítja a ráncokat, rugalmassá teszi a bőrt: a lecitin ezért nem hiányozhat az anti-aging krémekből »

Farmerdzseki 5 stílusban: így építsd be a nyári öltözékedbe, ha szeszélyes az idő »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az ember életének harmadát-negyedét alvással tölti normál esetben, egy felnőttnek legalább 6 óra alvásra van szüksége, hogy fitt és koncentrált legyen napközben. Sokaknak azonban nagyon nehezen jön álom a szemére, az álmatlan éjszakákat pedig gyakran holdkóros nappalok követik.

Az álmatlanság hátterében sokszor lelki okok állnak: stressz, szorongás vagy idegeskedés miatt az emberek közel 30%-ának nem sikerül mély álomba szenderülni, ezáltal pedig napközben még tovább növekszik bennük a belső feszültség.

Illatok elalváshoz

A lelkiállapoton túl a hálószoba elrendezése, színei és bútorzata eleve nagyban befolyásolja a pihenés mértékét. Ha minden a helyén van, és az érzékszerveid közül a tapintást kielégítetted egy pihe-puha ággyal, a látást pedig nyugtató, harmonikus színekkel, már csak a szaglás marad: ezek az illatok segítik az elalvást. Illatzsákban, párologtatón keresztül vagy pár csepp illóolajat az ágyneműre cseppentve is használhatod őket. Mindegyik nyugtatólag hat az idegekre, segítenek lecsendesíteni az elmét, ezzel segítve az elalvást.

(Képek: Getty Images Hungary.)

Ezt is szeretjük