Sokat fáj a fejed? Ennek a vitaminnak a hiánya is lehet a felelős
Bár sok minden okozhat fejfájást, vitaminhiány is állhat a háttérben: ebből lenne szükség többre.

nagykep?cikkid=169683&kep=fejfajas no-lead
Ez is érdekelhet

Megvan, melyik a legjobb játék a gyereknek! (x)

Tiltott szerelem a Szegedi Szabadtéri Játékokon (x)

A nyugdíjasotthonból mentek fellépni: 40 év után újra színpadra álltak a szereplők (x)

„Azt mondták, örökre feküdni fog” (x)

beauty and style

A nő, aki a saját teste rabszolgájává vált: így lett fiús kislányból dögös szexszimbólum Marilyn Monroe »

Pofonegyszerű alap smink piros rúzzsal: kevés az ennél nőiesebb »

Ezek a színek a tél kedvencei: vibráló árnyalatokból nincs hiány »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A fejfájásnak számos különféle oka lehet, melyek közül az enyhébbek közé tartozik a vitaminhiány. Ezzel kapcsolatban gyakran emlegetik például a B-vitaminok csökkent bevitelét, egy új kutatás azonban most arra is rámutatott, a krónikus fejfájás kialakulásában a D-vitamin hiányának is kiemelt szerepe lehet, különösen a téli, napfényhiányos hónapokban.

A Scientific Records című folyóiratban publikált, friss finn kutatás eredményei szerint azoknál a kutatási résztvevőknél, akiknél alacsonyabb volt a D-vitamin mért szintje, sokkal gyakoribb volt, hogy hetente legalább egyszer fájt a fejük. Szintén gyakrabban szenvedtek krónikus fejfájástól azok, akiket október és május között vizsgáltak, ekkor ugyanis a napsütéses órák számának csökkenése miatt alacsonyabb az emberek D-vitamin-szintje Finnországban.

Ha te is gyakrabban küzdesz fejfájással a téli hónapokban, érdemes megfontolni a vitaminpótlás lehetőségét, persze a kivizsgálás szükségessége mellett. A D-vitamint ráadásul nemcsak ebből a szempontból fontos pótolni: nézd meg a képeket, és megtudod, miben segít még, valamint azt is, melyek a legjobb forrásai.

10-szer annyi C-vitamin van benne, mint a citromban

Felejtsd el a táplálékkiegészítőket és a tablettákat, ezekből pótold télen a vitamint. Nézd meg a képeket!

Ezt is szeretjük