Sokat fáj a fejed? Ennek a vitaminnak a hiánya is lehet a felelős
Bár sok minden okozhat fejfájást, vitaminhiány is állhat a háttérben: ebből lenne szükség többre.

nagykep?cikkid=169683&kep=fejfajas no-lead
Ez is érdekelhet

Téged is vár a Lasselsberger-Knauf virtuális családi háza! (x)

Téli álomesküvő a Rosinante Fogadóban*** (x)

Vásárolj a neten is kényelmesen! (x)

Legyen mindannyiunk szívügye a fejlődés! (x)

beauty and style

Két betű az esküvői tortán, amitől egyedi és ízléses lesz – Így helyezd el rajta »

Csak egy pufidzsekit visel a dögös ducimodell: a bugyi lemaradt az öltözékből »

3 durva sminkbaki, amit mindenki azonnal kiszúr: mégis sokan elkövetik »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A fejfájásnak számos különféle oka lehet, melyek közül az enyhébbek közé tartozik a vitaminhiány. Ezzel kapcsolatban gyakran emlegetik például a B-vitaminok csökkent bevitelét, egy új kutatás azonban most arra is rámutatott, a krónikus fejfájás kialakulásában a D-vitamin hiányának is kiemelt szerepe lehet, különösen a téli, napfényhiányos hónapokban.

A Scientific Records című folyóiratban publikált, friss finn kutatás eredményei szerint azoknál a kutatási résztvevőknél, akiknél alacsonyabb volt a D-vitamin mért szintje, sokkal gyakoribb volt, hogy hetente legalább egyszer fájt a fejük. Szintén gyakrabban szenvedtek krónikus fejfájástól azok, akiket október és május között vizsgáltak, ekkor ugyanis a napsütéses órák számának csökkenése miatt alacsonyabb az emberek D-vitamin-szintje Finnországban.

Ha te is gyakrabban küzdesz fejfájással a téli hónapokban, érdemes megfontolni a vitaminpótlás lehetőségét, persze a kivizsgálás szükségessége mellett. A D-vitamint ráadásul nemcsak ebből a szempontból fontos pótolni: nézd meg a képeket, és megtudod, miben segít még, valamint azt is, melyek a legjobb forrásai.

10-szer annyi C-vitamin van benne, mint a citromban

Felejtsd el a táplálékkiegészítőket és a tablettákat, ezekből pótold télen a vitamint. Nézd meg a képeket!

Ezt is szeretjük