Ezért alszol rosszul! Képeken 8 hétköznapi álomrabló, amire nem gondolsz
A tévénézés vagy alkoholfogyasztás megzavarhatja az éjszakádat.

Ez is érdekelhet

Ünnepeld te is a víz világnapját Budapest legjobb fürdőjében! (x)

Budapest egyedülálló szabadtéri családi játszóparkja újra megnyitja kapuit! (x)

Tavaszi Vásárlási Maraton a Premier Outletben! (x)

Nagyszerű kezdeményezéssel támogatja a helyi közösségeket a Tesco (x)

beauty and style

Lapos a talpuk, mégis elképesztően nőiesek: 4 kényelmes cipőfazon az esküvőre »

Ezért jó, ha a testápoló illata megegyezik a parfümével: így marad tartós a bőrön az Eau de Toilette »

Az 53 éves Cindy Crawford még mindig tud meglepetést okozni: bakancsban is eszméletlenül dögös »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az éjszakád nyugalmát könnyen elronthatja az utcazaj, egy zajos születésnapi buli a szomszédban vagy akár párod horkolása, de léteznek ennél sokkal kevésbé egyértelmű okok is. Lapozd át az alábbi galériát, és ismerj meg néhány hétköznapi álomrablót.

15 tipp a pihentető alvásért

Lapozd át az alábbi galériát, és ismerj meg néhány kiváló módszert, ami segít az alvásban.

Ezt is szeretjük