Ezért alszol rosszul! Képeken 8 hétköznapi álomrabló, amire nem gondolsz
A tévénézés vagy alkoholfogyasztás megzavarhatja az éjszakádat.

Ez is érdekelhet

Könnyű lábak, visszér nélkül (x)

Szárazak a kezeid a sok kézmosástól? Ne aggódj, jó kezekben vagy! (x)

Az autista Robika javulni kezdett (x)

Szabadtéri környezetben több mint 100 világmárka újra vár a Premier Outletben! (x)

beauty and style

Leheletfinom nőies smink, ami percek alatt elkészül: minden alkalomra bevethető »

Így lehet a szetted franciásan sikkes: csak néhány kulcsdarab a titka »

Csökkentik a gyulladást és fokozzák a bőr ragyogását: az 5 legjobb növényi omega-3 forrás »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az éjszakád nyugalmát könnyen elronthatja az utcazaj, egy zajos születésnapi buli a szomszédban vagy akár párod horkolása, de léteznek ennél sokkal kevésbé egyértelmű okok is. Lapozd át az alábbi galériát, és ismerj meg néhány hétköznapi álomrablót.

15 tipp a pihentető alvásért

Lapozd át az alábbi galériát, és ismerj meg néhány kiváló módszert, ami segít az alvásban.

Ezt is szeretjük