Ezért alszol rosszul! Képeken 8 hétköznapi álomrabló, amire nem gondolsz
A tévénézés vagy alkoholfogyasztás megzavarhatja az éjszakádat.

Ez is érdekelhet

Lépj most a gondtalan nyugdíjas éveidért! (x)

Tippek hogyan hozd a legjobb formád télen is - a hideg idő nem akadály! (x)

7 tipp kényelmes ajándékvásárláshoz - találd meg a legjobb ajánlatot! (x)

Nem tudod, milyen legyen idén a karácsonyi dekoráció? Segítünk! (x)

beauty and style

Így készíts házilag highlightert csupán 3 összetevőből: életre kelti a bőröd »

10 trend, amivel számolni kell 2019-ben: a retró divat rajongói előre örülhetnek »

Gyönyörű, natúr smink karácsonyra: ezt viseld, ha nem akarsz túlzásokba esni »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az éjszakád nyugalmát könnyen elronthatja az utcazaj, egy zajos születésnapi buli a szomszédban vagy akár párod horkolása, de léteznek ennél sokkal kevésbé egyértelmű okok is. Lapozd át az alábbi galériát, és ismerj meg néhány hétköznapi álomrablót.

15 tipp a pihentető alvásért

Lapozd át az alábbi galériát, és ismerj meg néhány kiváló módszert, ami segít az alvásban.

Ezt is szeretjük