Csak 10 perc! Ezt tedd lefekvés előtt, és végigalszod az éjszakát
Ne hagyd, hogy az alvászavar túlságosan sokáig életed része legyen, és megbetegítsen!

Ez is érdekelhet

Nyarat varázsol a nappalidba a technológia (x)

Oda a kontroll, oda az önbizalom: mi állhat a gyakori vizelési inger mögött? (x)

Fontos ügy mellé állt a Tesco: Nézd meg, kik a támogatott szervezetek! (x)

Egy kattintás, és kész a bevásárlás: csak 1 forint a kiszállítás (x)

beauty and style

Az egészséges bőr kulcsa a pH-ban van: erre figyelj, hogy mindig egyensúlyban legyen! »

Régen még a csapból is ő folyt, ma alig hallani Paris Hiltonról: így néz ki most, 38 évesen »

8 nadrág esküvőre vendégként, ha nem vagy kiöltözős típus: kényelmes és elegáns darabokat mutatunk »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Nem elég, hogy hetek óta stresszes vagy, emiatt még nehezen is alszod át az éjszakát, idő előtt felébredsz? Az alábbiakban mutatunk néhány pár perces, jól működő ötletet, mely ellazítja testet-lelket, ráhangol az éjszakai pihenésre, megszabadít a feszültségtől, biztosítva ezáltal, hogy semmi ne zavarja az éjszakai nyugalmadat, és reggel kipihenten ébredj. Lapozd át az alábbi galériát, és próbálj ki néhány alvást segítő ötletet!

A n

Indítsd így a napodat!

Az éjszakai pihenés után kezdd a reggelt egy kis jógával. Az alábbiakban ismertetett napüdvözlet segít felélénkíteni a testet-lelket, felkészít a napra.
Ezt is szeretjük