Immunerősítő, olcsó, és erős antioxidáns: mutatjuk, melyik csíra mire jó
Ha ismernéd az összes élettani hatását, soha nem hagynád ki az étrendedből.

csira
Ez is érdekelhet

Ki ne szeretné előre látni a jövőt? (x)

Krisztofer már szalad (x)

Borozzunk együtt: legyél trendszetter, válaszolj, nyerj! (x)

Őszi kikapcs: Íme a trendek! (x)

Bonyodalom a Hotel Numerában. (x)

beauty and style

5 nőies, könnyen elkészíthető frizura szemüvegeseknek »

Annyira megváltozott Bella Hadid, hogy sokan nem hiszik el, hogy nem plasztikáztatott »

A pulóver még soha nem volt ennyire nőies: már nem a farmer a legjobb barátja »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A csírák koncentráltan tartalmaznak ásványi anyagokat és vitaminokat, ezért különösen egészséges ételnek számítanak, jó, ha minél többet fogyasztasz belőlük, salátába vagy levesbe szórva, szendvicsbe pakolva.

A csírákat megveheted sok boltban, a nagyobb élelmiszeráruházak polcain szinte mindig kaphatóak, de te magad is nekiállhatsz a termelésnek.

Csíráztass magadnak az egészségedért!

A magokat érdemes beáztatni, majd egy csíráztató edénybe tenni, de ha nincs ilyened, akkor akár egy műanyag dobozban is megpróbálhatod zsebkendőn, mint régen az iskolában. Összeszedtük, melyiket miért érdemes termeszteni.

Ezt is szeretjük