Megelőzhetik az emésztőrendszeri daganatokat: melyik magot hogy fogyaszd?
Sokféle felhasználási módjuk van ezeknek a kiemelkedő élettani hatású magvaknak.

magvak-cover
beauty and style
Top olvasott cikkek

A gabonafélék csoportjába tartozó magoknak különösen kedvező élettani hatásaik vannak a szervezetre nézve. Nemcsak magas a vitamin- és ásványianyag-tartalmuk, de a bennük található minőségi rostok segítik az emésztőrendszer optimális működését.

Ezek a magvak teljes kiőrlésű rostjaik miatt egészségügyi bélseprűként működnek, mert megtisztítják a gyomrot és annak falát is a rárakódott salakanyagoktól és méregtermékektől, melyek felhalmozódása emésztőrendszeri problémákhoz, rosszabb esetben daganatos megbetegedésekhez vezet.

Változatos és finom ételek készülhetnek magvakból

A legtöbb gabonaféle magas antioxidáns-tartalommal bír, és nagy mennyiségben található benne B-vitamin és kiváló biológiai értékű fehérje is. Az igen magas növényirost-tartalommal rendelkező magok kalóriatartalma ezzel szemben alacsony, ami miatt a dietetikusok is kimondottan ajánlják a kiegyensúlyozott táplálkozáshoz. Diétánál és fogyókúránál, de méregtelenítésnél és diabéteszes betegségnél is javasolt a fogyasztásuk. Ráadásul ezeknek a magvaknak a nagy része ízletes desszertként is fogyasztható, tehát érdemes ezekkel helyettesíteni a szénhidrátban gazdag édességeket.

Szűrővizsgálat házilag

Az emésztőrendszeri bajok sokszor egészen addig rejtve maradnak, amíg tüneteket nem okoznak. Épp ezért hasznos otthon is elvégezhető tesztünk, mert már a korai stádiumban kimutatja a szabad szemmel nem érzékelhető vérzéseket a székletben, aminek köszönhetően sok betegséget megelőzhetsz.

Bővebben itt olvashatsz a termékről.

Promóció

Ezt is szeretjük