A 8 legjobb zsírégető sport őszre
Próbáld ki a zumbát, kerékpározz vagy túrázz ősszel egészséged és alakod érdekében.

Dia

 	Futás  	A futás talán a legjobb kardio-edzésforma, mellyel - ha nincs jelentős túlsúlyod - gyorsan és egyszerűen formába hozhatod magad. Nyáron a 30°C-os melegben talán túl megerőltetőnek érezheted a sportot, ám az átmeneti évszakokban kellemes és hatékony alakformáló sport lehet a futás.  	Kapcsolódó cikk: 	Tedd meg, és 6 évvel tovább fogsz élni »

Futás

A futás talán a legjobb kardio-edzésforma, mellyel - ha nincs jelentős túlsúlyod - gyorsan és egyszerűen formába hozhatod magad. Nyáron a 30°C-os melegben talán túl megerőltetőnek érezheted a sportot, ám az átmeneti évszakokban kellemes és hatékony alakformáló sport lehet a futás.

Kapcsolódó cikk:
Tedd meg, és 6 évvel tovább fogsz élni »

Dia

 	Túrázás  	A túrázásnak - hasonlóan a futáshoz - elsősorban a tavaszi-őszi időszak kedvez. Ilyenkor délben sem kapsz hőgutát és a napégés is kevésbé fenyeget. Ami a domborzatot illeti, érdemes meredekebb lankákat választanod, hogy a zsírégető hatás erősebb legyen.  	Kapcsolódó cikk: 	A legszebb őszi kirándulóhelyek - Szerintünk »

Túrázás

A túrázásnak - hasonlóan a futáshoz - elsősorban a tavaszi-őszi időszak kedvez. Ilyenkor délben sem kapsz hőgutát és a napégés is kevésbé fenyeget. Ami a domborzatot illeti, érdemes meredekebb lankákat választanod, hogy a zsírégető hatás erősebb legyen.

Kapcsolódó cikk:
A legszebb őszi kirándulóhelyek - Szerintünk »

Dia

 	Úszás  	Ha már a strandokon nem lubickolhatsz, marad az uszoda. Az úszás akkor is ajánlott sport, ha nagyobb súlyfelesleggel küzdesz, hiszen a víz felhajtóerejének köszönhetően nem kell aggódnod az ízületek terhelése miatt. Ha pedig már ott vagy az uszodában, ne hagyd ki a szaunát sem, mely segít beindítani a méregtelenítő folyamatokat és a zsírégetést.  	Kapcsolódó cikk: 	Így használd az infraszaunát! »

Úszás

Ha már a strandokon nem lubickolhatsz, marad az uszoda. Az úszás akkor is ajánlott sport, ha nagyobb súlyfelesleggel küzdesz, hiszen a víz felhajtóerejének köszönhetően nem kell aggódnod az ízületek terhelése miatt. Ha pedig már ott vagy az uszodában, ne hagyd ki a szaunát sem, mely segít beindítani a méregtelenítő folyamatokat és a zsírégetést.

Kapcsolódó cikk:
Így használd az infraszaunát! »

Dia

 	Jóga  	Ha még sosem próbáltad a jógát, az ősz tökéletesen alkalmas évszak arra, hogy megtedd. A lombhullással kezdetét veszi a befelé fordulás időszaka is, mely jó esetben a múlt elengedésével ér véget. Amellett, hogy a jóga támogatja ezeket a lelki folyamatokat, számos nyújtó-erősítő gyakorlatot is magában foglal, melyek segítik az alakformálást.  	Kapcsolódó cikk: 	Jóga és fogyás »

Jóga

Ha még sosem próbáltad a jógát, az ősz tökéletesen alkalmas évszak arra, hogy megtedd. A lombhullással kezdetét veszi a befelé fordulás időszaka is, mely jó esetben a múlt elengedésével ér véget. Amellett, hogy a jóga támogatja ezeket a lelki folyamatokat, számos nyújtó-erősítő gyakorlatot is magában foglal, melyek segítik az alakformálást.

Kapcsolódó cikk:
Jóga és fogyás »

Dia

 	Biciklizés  	A kerékpározás egyszerre sport és közelekési forma. A biciklizés javítja az állóképességet, serkenti az anyagcserét, fokozza a szervek vérellátását. Alapvetően a lábakat és a feneket segít formába hozni.  	Kapcsolódó cikk: 	3 szuper, kihagyhatatlan biciklis túraútvonal »

Biciklizés

A kerékpározás egyszerre sport és közelekési forma. A biciklizés javítja az állóképességet, serkenti az anyagcserét, fokozza a szervek vérellátását. Alapvetően a lábakat és a feneket segít formába hozni.

Kapcsolódó cikk:
3 szuper, kihagyhatatlan biciklis túraútvonal »

Dia

 	Nordic Walking  	A Nordic Walkingra sokan, mint úri huncutságra tekintenek, pedig számos egészségügyi szempontból előnyös hatása van. Egyrészt izmaid 90%-át átmozgatja: ha helyes technikával dolgozol, a  kar, váll, nyak és a hát izmait is edzésben tartja. Másrészt tehermentesíti az ízületeket, így veszélytelenebbé teszi a kirándulást és a fogyást akkor is, ha jelentős a súlyfelesleged. Az egyszerű gyalogláshoz képest 20%-kal több kalóriát égethetsz el vele.

Nordic Walking

A Nordic Walkingra sokan, mint úri huncutságra tekintenek, pedig számos egészségügyi szempontból előnyös hatása van. Egyrészt izmaid 90%-át átmozgatja: ha helyes technikával dolgozol, a  kar, váll, nyak és a hát izmait is edzésben tartja. Másrészt tehermentesíti az ízületeket, így veszélytelenebbé teszi a kirándulást és a fogyást akkor is, ha jelentős a súlyfelesleged. Az egyszerű gyalogláshoz képest 20%-kal több kalóriát égethetsz el vele.

Dia

 	Vízi aerobik  	A vízi aerobik egyesíti az aerobik erős zsírégető hatását a vízi sportok ízületeket tehermentesítő tulajdonságával. Ezzel a sporttal a test teljes izomzatát átmozgathatod, javíthatod az erőnlétedet, és látványosan, rövid idő alatt formába hozhatod magad.

Vízi aerobik

A vízi aerobik egyesíti az aerobik erős zsírégető hatását a vízi sportok ízületeket tehermentesítő tulajdonságával. Ezzel a sporttal a test teljes izomzatát átmozgathatod, javíthatod az erőnlétedet, és látványosan, rövid idő alatt formába hozhatod magad.

Blog.hu ajánló
Szerző: Horváth Eszter
Fotó: