Elvesztette a kutyáját, ezért vissza akarta adni az eledelt: megható volt a kereskedő reakciója

Kedves történet az emberi együttérzésről és egy igazán kitűnő ügyfélszolgálatról.

Kutya elvesztése megható történet
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Létezik jó ügyfélszolgálat, és van néhány cég, amely minden követ megmozgat, hogy támogassa az ügyfeleit. Egy nap egy Anna Brose nevű nő felvette a kapcsolatot a Chewy nevű amerikai online állateledel-kiskereskedővel, azzal a reménnyel, hogy visszaküldheti a használatlan kutyaeledelt, miután elveszítette szeretett kedvencét, Gust.

Ami ezután történt, az egészen elképesztő. Twitteren közzétette a sztorit, amelyet közel egymillióan lájkoltak. Az emberek ezen felbuzdulva megosztották saját történeteiket is, és kapcsolódtak a veszteségen és az emberi kedvesség tanúbizonyságain keresztül.

A kereskedő megható reakciója

- Felvettem a kapcsolatot a Chewy-val múlt héten, hogy meglássam, visszaküldhetem-e a használatlan zsák kutyaeledelt, miután a kutyám elhunyt. Az üzlet 1, teljes visszatérítést adott 2, azt mondták, adományozzam az ételt egy menhelynek, és 3, ma küldtek virágot egy ajándékkártyával, amin annak az embernek az aláírása volt, akivel beszéltem - írta Brose a Twitteren.

A Chewy ezután újra válaszolt. - Ez a legkevesebb, amit tehetünk, Anna. Reméljük, hogy ezek a virágok javítanak kicsit a hangulatodon - írták.

Andrew Stein, a cég ügyfélszolgálatának rangidős igazgatója megerősítette: - Az, hogy az ügyfeleink mellé álljunk az állatnevelésük mérföldköveinél, kulcsfontosságú része az irányelveinknek. 

Ez az interakció az ügyfélszolgálattal kihozta a legjobbat az internetezőkből is, ahogyan az emberek kapcsolódni kezdtek a kisállataik iránti szereteten keresztül. Brose bejegyzése alá több mint tízezer komment érkezett, melyben emberek részvétüket nyilvánítják, megosztják történeteiket saját állataikról, és pozitív tapasztalataikat a cég példaértékű hozzáállásáról. A kommentekből kiderült, hogy volt, akiknek festményt küldött a cég az elhunyt kutyájáról. 

A cikk az ajánló után folytatódik

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Egy kommentelő ezt írta: - Egy állatmenhelyen dolgozom. A történet legitim. Gyakran keresnek meg minket olyan emberek az adományaikkal, akik azért kerestek fel, mert a Chewy ezt tanácsolta nekik. Nem tudom kifejezni, hogy mit jelent ez nekünk. Valódi ajándék. 

Az ilyen állatokat fogadják örökbe a legritkábban, pedig gyönyörűek

A fotós szeretné bebizonyítani, hogy a fekete színű állatok is ugyanúgy megérdemlik, hogy szerető otthonra találjanak.

Az ilyen állatokat fogadják örökbe a legritkábban, pedig gyönyörűek: elbűvölő képeken mutatja meg a fotós

Nézegess képeket!

Elolvasom

A kiemelt kép illusztráció. Forrás: Getty Images.

Ezt is szeretjük