7 tipp, ha nem jön az álommanó: hogyan lehet jó éjszakád?
Ha te is nehezen alszol el esténként, reggel pedig alig bírsz felkelni, nézd meg tippjeinket!

Ez is érdekelhet

Így csókolj, ha csábítani akarsz - Eláruljuk a tökéletes csók titkait (x)

Játék közben tanul és fejlődik a gyerek - Ezt imádni fogja (x)

Milyen borhoz milyen falat illik? Profi borászoktól tudhatod meg (x)

Mutatós dekorációk egyszerű, kreatív ötletekből, hogy tavasz legyen az otthonodban (x)

Ez a lány szerelme levágott fejével táncolt - Itt nézheted meg (x)

Horváth Éva iszonyú cuki cicával fotózkodott - Elárulta, miért (x)

beauty and style

Ez a legújabb frizuraőrület: a rózsakonty ilyen sokféle lehet »

2 házi testradír, amitől újjászületik a télen leharcolt bőr: kevés összetevőből »

Minden egy kollekcióban, amit a romantikus stílusról tudnod kell idén »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Mindig fontos, hogy kipihend magad, de iskolaidőben különösen nagy jelentősége van az alvásnak. Manapság, amikor az internet, a tévé és a telefon már hozzátartozik a mindennapjaidhoz, sokkal nehezebb elszakadni a külvilágtól, és időben lefeküdni, pedig rengeteget javít az életminőségeden az egészséges alvás. Előfordulhat, hogy akkor sem tudsz egy-kettőre elaludni, ha rendben ágyba kerülsz: ebben segítenek tippjeink.

Hogyan kezeld az iskolai stresszt?

A kipihentség nagyban hozzásegít az iskolai stressz kordában tartásához, de nem ez az egyetlen módja. Nézd meg, mit tehetsz még!

Blog.hu ajánló