Lapos hasat csinálnak: 3 őszi finomság, amiből bármennyit ehetsz!
Ne koplalással akarj fogyni! Mutatunk néhány finom ételt, amelyekkel laposabbá válik a has.

Ez is érdekelhet

Legyen élmény a takarítás: okos eszközök, amiket imádni fogsz (x)

Ajándékozz könyvet, és segíts az éhező gyerekeknek: mutatjuk, mit kell tenned (x)

Csatlakozz te is Fördős Zéhez, és #FőzzAGYERMEKEKÉRT! (x)

Megvan az év legnagyobb gyermekelőadása: ha szemfüles vagy, jövőre megnézheted! (x)

Nem tudod, milyen legyen idén a karácsonyi dekoráció? Segítünk! (x)

beauty and style

Fogott egy kést, és kettévágta a korrektoros tubust: sokat spórolt vele »

Kritizálják a kommentelők a szupermodell alakját – Olyan, mint a nádszál »

Ezért a frizuráért rajong a net: a Chanel fodrásza elmondta, hogyan készül »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Bár már vége a bikiniszezonnak, sokan ősszel kezdik el lefaragni a plusz kilókat, amelyeket a nyári habzsolás során szedtek fel.

Az alábbi táplálékok segítenek abban, hogy megszabadulj a hasi zsírpárnáktól és a puffadástól, mire elérkezik a téli partiszezon.

Őszi gyümölcssaláta

Érdemes minden nap enned egy kis gyümölcssalátát - persze cukor és tejszínhab nélkül -, tízórai, uzsonna vagy akár reggeli gyanánt. A gyümölcsök amellett, hogy finomak, el is telítenek, csökkentik az édesség iránti vágyat, ráadásul a zsírégetésben is segítségedre lesznek. Kockázz fel egy érett körtét vagy almát, keverd el néhány szem félbe vágott szőlővel, és darabolj bele diót!

A diófélék omega-3 zsírsavakban gazdagok, emiatt nemcsak szuperegészségesek, de a zsírok szállításában is szerepük van, így a fogyást is elősegítik. Ha szeretnéd maximálisan kihasználni az omega-3 alakformáló hatását, kattints ide, és ismerd meg az omega-3 zsírsavakra épülő diétát!

Melyikben van több kalória?

Kattintsd végig a kvízt, és tudd meg, mely megtévesztő édességekkel kell vigyáznod!

Savanyúságok

Ősszel és télen a friss zöldségeket felváltják a savanyúságok, amelyeknek fogyasztó hatását is érdemes kihasználni. A lapos has elérése érdekében fogyassz sok savanyú uborkát, amelyben a zöldség magas víztartalma miatt alig van kalória, viszont jól eltelít. C-vitamin-tartalmának köszönhetően szuper zsírégető, ráadásul vas, foszfor és további vitaminok találhatók benne, ezért a betegségek ellen is véd.

A savanyított - vagy egyszerű főtt - cékla szintén megszabadít a méreganyagoktól, salaktalanít, ráadásul kihajtja a felesleges vizet a szervezetedből, és a puffadáson is segít. Ha önmagában nem szereted, keverd össze reszelt tormával!

Édeskömény

Az édesköményt a nők már évszázadokkal ezelőtt is fogyasztották elhízás ellen. Emésztést könnyítő, görcsoldó és puffadást csökkentő hatással bír, méregteleníti a szervezetet, illetve kitakarítja a lerakódott salakanyagokat. Fogyaszthatod tea formájában, fűszerként, de főzeléket, salátát és levest is készíthetsz belőle.

Ezt is szeretjük