Napi 5 perc homlokráncok ellen: így tüntetheted el őket arctornával
Néhány egyszerű gyakorlattal nemcsak halványíthatsz a ráncokon, de meg is erősítheted a bőrt.

Nyereményjáték

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

Nyerd meg a szerelemsegítő, ezüst szívcsakra nyakláncot, mely segít megtalálni, amire vágysz! (x)

összesen 2 db játék
Ez is érdekelhet

Sok nő itt hibázik: így kell kezelni a bakteriális fertőzést - Nincs olyan, hogy valami mindenre jó (x)

Gomba vagy baktérium? Nagyon is lehet érzékelni a különbséget, és máshogy is kell kezelni (x)

Ezreket spórolhatsz a vízszámlán: pénzt és energiát spórol ez a konyhai eszköz (x)

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

beauty and style

Mit viselj, ha nincs mit felvenned? 5 szett fantáziátlan napokra »

Az egész arcát piros rúzzsal sminkelte ki: ez lett az eredménye »

Erre jó egy melltartó és egy ragasztópisztoly: 3 szuper ötletet mutatunk »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha a sok munka, stressz és hasonlók már-már nyomokat hagynak a homlokodon, kezdj rendszeresen ráncsimító gyakorlatokat végezni. A legjobb, ha este teszed, miután megtisztítottad és hidratáltad az arcodat. Ha még hatásosabbá szeretnéd tenni, egy kis mandulaolajjal nedvesítsd be a bőrödet, és a gyakorlatok előtt próbáld ellazítani az arcodat.

A feladatsort tükör előtt végezd, így ellenőrizheted, hogy a megfelelő izmokat dolgoztatod-e meg. Ne húzd a bőrt: az alatta lévő izomnak kell mozognia.

Így csináld!

Nyomd az ujjaidat az arcodra, hogy a bőröd mélyebb rétegei is megmozdulhassanak; ne okozz fájdalmat magadnak - viszont az sem elég, ha az ujjaid csak a bőr felületét simítják, sőt, ez nem is tesz jót neki, mert csak összegyűri.

Bemelegítésképpen kezdd fej- és vállgyakorlatokkal. Nyújtsd meg a nyakad, körözz vele, majd mozgasd meg a vállaidat, mint annak idején tornaórán. Ébreszd fel az arcodat úgy, hogy először jól összeszorítod, majd hirtelen nagyra nyitod a szádat és a szemedet. Préseld össze az ajkaidat, majd nyisd őket széles mosolyra. Hajolj előre, és karodat lógatva lazíts egy kicsit. A fej- és vállgyakorlatokat végezd el a feladatsor végén is.

Vízszintes ráncok ellen

A vízszintes homlokráncok csökkentésének vagy megakadályozásának remek módja, ha megdolgoztatod az egész homlokzatot, azt az izomcsoportot, amely a szemöldököd megemelésére szolgál.

Tedd az egyik kezed a másikra a homlokodon, és nyomd befelé, a homlok, illetve a koponya irányába. Feltétlenül fejts ki határozott nyomást, mivel a frontális izom a többi arcizomtól eltérően két csonthoz kapcsolódik. Kezed nyomása ellen dolgozva húzd fel a szemöldököd, amennyire csak tudod. Tartsd fenn öt másodpercig, pihenj egy pillanatot, majd ismételd ugyanezt négyszer. Az izom lazítása a következőképpen történik: hunyd be a szemed, és próbálj bandzsítani öt-tíz másodpercig. Tarts szünetet, majd ismételd háromszor-négyszer.

Hosszanti ráncok

Következőnek a szemöldökközi izmokat dolgoztasd meg, hogy a hosszanti ráncokkal is leszámolj. Enyhén ráncold a homlokod, majd lazítsd el az izmokat. Tedd mindkét kezed három középső ujját a halántékizomra, közvetlenül a szemöldökív külső szélére, majd ráncolj ismét.

Érezd, ahogy az izom megpróbálja középre húzni az ujjaidat. Hunyd be a szemed, és az ujjbegyeidet gyengéden mozgatva lazán rázd meg az izmokat.

Ha száraz helyen vagy, például egy légkondicionált irodában, tegyél rózsavizet és szénsavas ásványvizet egy szórófejes üvegbe, és spricceld vele az arcodat. Így megelőzheted a vízhiány kialakulását, de természetesen ne feledkezz el a belső hidratálásról sem!

A következő gyakorlat a frontális izom középső részére hat, ezáltal segít megszüntetni a hosszú vízszintes ráncokat.

Húzd fel a szemöldököd, nyisd nagyra a szemed, és bámulj egy pontra magad előtt. A mutató-, valamint középső vagy gyűrűsujjad begyét tedd közvetlenül a szemöldök fölé, és próbáld megint felhúzni a szemöldököd az ellenállással szemben. Végezetül könnyedén nyomd a három középső ujjad a szemöldököd fölé, majd gyengéden rázd meg a fejed.

Cikkünk az Alexandra Kiadó A tökéletes menyasszony című könyvének segítségével készült.

Blog.hu ajánló