Hátulról fotózták a molett modellt, mindenki megőrül a képért: ilyet máshol még nem láthatott senki
Ezen a képen mindenki csak a modell hátára figyelt. Nem véletlenül, hiszen más webshopban nem találkoznak ilyen fotóval.
Ha te is szoktál nézelődni a webshopok kínálatában, akkor biztosan észrevetted már, hogy nagyrészt csak vékony, tökéletes bőrű modelleken nézheted meg a kiszemelt ruhákat. A hibátlanra retusált lányok nem véletlenül keltettek már többször is felháborodást a netezők körében: egyáltalán nem reálisak, és káros üzenetet sugallnak a nőknek.
Szerencsére egyre több testpozitív kezdeményezés akad, nemcsak az Instagram-felhasználók, hanem a ruha- vagy szépségmárkák körében is. Most például az Asos húzásáért rajong mindenki, mert úgy fotózták a modellt az online üzletük egyik képén, ahogy más cég még sosem.
Megőrül a molett modell fotójáért a net
A szokatlan felvételre nem a márka hívta fel a figyelmet, hanem a netezők bukkantak rá a webshopban, teljesen véletlenül. A fotón egy direkt molett nőknek szánt, szexi, piros maxiruhát hirdetnek, melynek hátsó része nemcsak azért nyerte el az emberek tetszését, mert mélyen kivágott. Azért is, mert a modell hátán lévő hurkákat egyáltalán nem retusálták ki, mint azt a legtöbb márka tette volna.
Look at this gorgeous model and her cute back rolls just out here to show women that their bodies are normal and that real life isn’t photoshopped and filtered 👏🏻 @ASOS pic.twitter.com/SHEwf8nfJJ
— Callie (@CallieThorpe) 2018. május 31.
A képet egy plus-size blogger, Callie Thorpe osztotta meg először a következő szöveggel:
- Nézzétek ezt a gyönyörű modellt és a cuki kis hurkáit a hátán. Megmutatja a nőknek, hogy a testük teljesen normális, és a valódi élet nincs filterezve, sem photoshopolva - írta a poszthoz, mely azóta végigsöpört az egész interneten, és dicsérő kommentek ezreit gyűjtötte be. Az emberek teljesen odavoltak a képért, mert megmutatja, milyen egy nő teste a valóságban, és azt is többen említették, hogy milyen jó lenne, ha a többi márka is követné ezt a példát.
A változókorról tabuk nélkül - Hogyan küzdj meg az életközepi válsággal nőként?
Iványi Orsolya, a menopauzaedukáció egyik legnagyobb hazai szószólója, tabuk nélkül beszél a változókor testi-lelki kihívásairól, és arról, hogyan élhetjük meg ezt az időszakot, mint új kezdetet. A Femina Klub novemberi előadásán hasznos tanácsokat kaphatsz az életközepi krízisek kezelésére, és megtudhatod, hogyan értelmezhetjük újra önmagunkat, karrierünket és kapcsolatrendszerünket.
További részletek: feminaklub.hu/
Használd az „IVANYI” kuponkódot, és 20% kedvezménnyel vásárolhatod meg a jegyed!
Jegyek kizárólag online érhetőek el, korlátozott számban.
Időpont: 2024. november 27. 18 óra
Helyszín: MOM Kulturális Központ
Promóció
19 éves modell szerepel a net kedvenc képén
A képen egyébként, mint később kiderült, a 19 éves modell, Natalia Lorenzo szerepel, aki elárulta, meglepte őt a hirtelen hírnév és a fotó sikere. A fiatal nő bevallotta, sokáig nem volt könnyű elfogadnia a testét, hosszú ideig étkezési zavarokkal, depresszióval és szorongással küzdött miatta. Azonban elhatározta, hogy nem hagyja, hogy a külseje vagy az alakja iránti bizonytalansága visszatartsa a céljaitól, ma pedig már imádja önmagát úgy, ahogy van. Reméli, hogy fotói másokat is erre ösztönöznek majd.
Az Asosnál egyébként nem ez az első eset, hogy retusálatlan képekkel hirdették a termékeket. Sokan rajonganak a márkáért, mert rendszeresen mellőzik a Photoshopot, valamint a túl sovány modelleket is, és gyakran mutatják meg az apróbb, természetes és szép tökéletlenségeket, mint a striák, a narancsbőr vagy az esetleges plusz kilók.
Ezeken a fotókon a ruhákat senki nem veszi észre
A Missguided is erős pozitív visszhangot váltott ki egyik új kampányával, ugyanis a ruháikat olyan hétköznapi, átlagos nőkön mutatták be, akik teljesen elterelték a figyelmet a szettekről. A képeket nézve rögtön észreveszed majd, hogy miért.
Reklámnak szánták, de a fotókon senki sem a ruhákra koncentrál - Imádja az internet a nők képeit
Nézegess képeket!
Elolvasom