Ingyenes lehet a Netflix Európában: van azonban egy kis bökkenő
Jelentős változás jöhet a Netflixnél.
Összesen 129 találat.
Jelentős változás jöhet a Netflixnél.
A népszerű magyar brandnek sikerült ismét egy nagy nevet igazolnia, új termékét Eva Mendes színésznő népszerűsíti.
A Femina Dilemma podcastjének hatodik adásában a marketingtrendek és a fogyasztás pszichológiája, valamint a tömegízlés kultúrája került terítékre.
Ha a kép nem is, de egy-egy reklámot kísérő dallam biztosan megmaradt a '80-as évekből.
A Queen egyik legendás dalára építették fel a Pfizer-reklámot, amiben Karikó Katalin is szerepel.
Jennifer Aniston és David Schwimmer is feltűnik az Uber Eats reklámjában.
Victoria Beckham és David Beckham az Uber Eats reklámjában csal mosolyt az emberek arcára.
Úgy jár bennük, mint egy igazi nő!
Ezek a videók egyenesen a múltba repítenek.
Traubisoda és Fabulon... A ’80-as évek reklámjai visszarepítenek a múltba.
Újítás jön a Gmailen.
A Facebookot és az Instagramot is érinteni fogja a változás.
Sokan fognak örülni a változásnak.
Próbáld meg befejezni a retró reklámszlogeneket!
Ha kicsit elmerülünk az influenszerekre vonatkozó jogi szabályokban, láthatjuk, hogy az ő életük sem fenékig tejfel.
A jelenleg tesztelés alatt álló szolgáltatás várhatóan ingyenes lesz.
Érdekes élmény visszatekinteni az időben a régi reklámok által.
Legyen gyanús, ha egy terméknek „mágikus ereje” van, esetleg „páratlan fogyást” ígér.
A brit John Lewis vállalat idei karácsonyi reklámja különösen meghatóra sikerült, ráadásul egy nagyon fontos témára hívja fel a figyelmet.
November elején több országban is olcsóbb csomagot indít a Netflix, de ennek van egy hátulütője.
Számos olyan karácsonyi reklám született az utóbbi években, amiknél a történet sokkal fontosabb szerepet kapott, mint maga a termék.
Hajdú mosógép és Traubisoda: feledhetetlen reklámfotók következnek!
Günter Euringer 32 évig volt a Kinder csoki arca.
Mennyire emlékszel a hetvenes, nyolcvanas évek menő reklámjaiból?
Norvégiában már nem lehet akárhogy reklámozni a termékeket, még az influencereknek sem.
Néha a reklámszakemberek legnagyobb igyekezete ellenére is balul sülnek el a dolgok.
Rebecca Givens neve nem sokaknak cseng ismerősen, de az arcával már annál többen találkoztak.
A nemzeti parkok egycsillagos, lehúzó értékeléseiből készített plakátokat egy grafikus.
A tévéreklámok remekül tükrözik egy adott évtized báját.
A Lidl feldobta a magas labdát, az IKEA lecsapta, és hamarosan más kommentelők is beszálltak a játékba.