Hátulról fotózták a molett modellt, mindenki megőrül a képért: ilyet máshol még nem láthatott senki

Ezen a képen mindenki csak a modell hátára figyelt. Nem véletlenül, hiszen más webshopban nem találkoznak ilyen fotóval.

Molett modell Asoson
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Retikül
Ez is érdekelhet
Sóbors
Top olvasott cikkek

Ha te is szoktál nézelődni a webshopok kínálatában, akkor biztosan észrevetted már, hogy nagyrészt csak vékony, tökéletes bőrű modelleken nézheted meg a kiszemelt ruhákat. A hibátlanra retusált lányok nem véletlenül keltettek már többször is felháborodást a netezők körében: egyáltalán nem reálisak, és káros üzenetet sugallnak a nőknek.

Szerencsére egyre több testpozitív kezdeményezés akad, nemcsak az Instagram-felhasználók, hanem a ruha- vagy szépségmárkák körében is. Most például az Asos húzásáért rajong mindenki, mert úgy fotózták a modellt az online üzletük egyik képén, ahogy más cég még sosem.

Megőrül a molett modell fotójáért a net

A szokatlan felvételre nem a márka hívta fel a figyelmet, hanem a netezők bukkantak rá a webshopban, teljesen véletlenül. A fotón egy direkt molett nőknek szánt, szexi, piros maxiruhát hirdetnek, melynek hátsó része nemcsak azért nyerte el az emberek tetszését, mert mélyen kivágott. Azért is, mert a modell hátán lévő hurkákat egyáltalán nem retusálták ki, mint azt a legtöbb márka tette volna.

A képet egy plus-size blogger, Callie Thorpe osztotta meg először a következő szöveggel:

- Nézzétek ezt a gyönyörű modellt és a cuki kis hurkáit a hátán. Megmutatja a nőknek, hogy a testük teljesen normális, és a valódi élet nincs filterezve, sem photoshopolva - írta a poszthoz, mely azóta végigsöpört az egész interneten, és dicsérő kommentek ezreit gyűjtötte be. Az emberek teljesen odavoltak a képért, mert megmutatja, milyen egy nő teste a valóságban, és azt is többen említették, hogy milyen jó lenne, ha a többi márka is követné ezt a példát. 

A cikk az ajánló után folytatódik

Az anyaság kihívásai cukormáz nélkül

A Femina Klub júniusi vendége Ráskó Eszter humorista lesz, akivel Szily Nóra, az estek háziasszonya többek között az anyaság és a nőiség kihívásairól beszélget. Vajon létezik-e recept a gyerekneveléshez? Miért olyan káros a tökéletes anya mítosza? Hogyan lehet az önazonosság és az önfelvállalás révén a nőknek felvértezni magukat a 21. századi normákkal szemben?

További részletek: femina.hu/feminaklub

Jegyek kizárólag online érhetőek el, korlátozott számban.

Időpont: 2024. június 3. 18 óra

Helyszín: Thália Színház

Promóció

19 éves modell szerepel a net kedvenc képén

A képen egyébként, mint később kiderült, a 19 éves modell, Natalia Lorenzo szerepel, aki elárulta, meglepte őt a hirtelen hírnév és a fotó sikere. A fiatal nő bevallotta, sokáig nem volt könnyű elfogadnia a testét, hosszú ideig étkezési zavarokkal, depresszióval és szorongással küzdött miatta. Azonban elhatározta, hogy nem hagyja, hogy a külseje vagy az alakja iránti bizonytalansága visszatartsa a céljaitól, ma pedig már imádja önmagát úgy, ahogy van. Reméli, hogy fotói másokat is erre ösztönöznek majd.

natalia lorenzo

Az Asosnál egyébként nem ez az első eset, hogy retusálatlan képekkel hirdették a termékeket. Sokan rajonganak a márkáért, mert rendszeresen mellőzik a Photoshopot, valamint a túl sovány modelleket is, és gyakran mutatják meg az apróbb, természetes és szép tökéletlenségeket, mint a striák, a narancsbőr vagy az esetleges plusz kilók.

Synchronised swimsuiting 👙 🔎 ASOS DESIGN stripe swimsuit (1156404), Red swimsuit (1155295), Black swimsuit (1155242)

ASOS (@asos) által megosztott bejegyzés,

Ezeken a fotókon a ruhákat senki nem veszi észre

A Missguided is erős pozitív visszhangot váltott ki egyik új kampányával, ugyanis a ruháikat olyan hétköznapi, átlagos nőkön mutatták be, akik teljesen elterelték a figyelmet a szettekről. A képeket nézve rögtön észreveszed majd, hogy miért.

Reklámnak szánták, de a fotókon senki sem a ruhákra koncentrál - Imádja az internet a nők képeit

Nézegess képeket!

Elolvasom
Ezt is szeretjük