Akik mertek nagyot álmodni!

Óriásplakáton a társat keresők

Egy példa nélküli ötlet segítségével mindenki megtalálhatja végre az igazit. Te vállalkoznál rá? (x)

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Aki harmonikus párkapcsolatban él, az nyugodtan dőljön hátra egy pillanatra a kerti székben, mert megvalósította azt, amire kétmillió ember vágyik. Aki pedig ez utóbbi, vagyis kereső kategóriába tartozik, most jól figyeljen, mert hazánk egyik legnépszerűbb internetes társkereső oldala példanélküli ötlettel állt elő: óriásplakáton hirdeti társkeresőit.

Adódik a kérdés, miért nehéz a társkeresés? Egyrészt nagy a verseny és sok esetben az elvárás is. Másrészt a korábbi, hagyományos ismerkedési helyszínek - mint amilyen a színház, a mozi vagy a cukrászda volt - mára leginkább családi és baráti találkozások színterévé váltak - jobb esetben a kapcsolatuk elején lévők szerveznek rá randevúkat.

A mozgástér mellett az idő is beszűkült: csak kevesen engedhetik meg maguknak, hogy délután szögre akasszák a munka-lantot. Az internet azonban mindennapunk természetes kommunikációs eszközévé vált, így nincs benne semmi szégyellnivaló, ha valaki a világhálón, célzottan próbálja megtalálni a Nagy Őt.

Te megtaláltad már az Igazit?

Az online társkeresés nemcsak a tengerentúlon bevett módszere az ismerkedésnek, már hazánkban is egyre többen vállalják fel nyíltan, ha partnerükkel a világhálón találkoztak. A legfrissebb adatok szerint Amerikában jelenleg 40 millió online társkereső van, a tartós kapcsolatok 20%-a, míg a házasságok 17%-a pedig online ismerkedéssel kezdődött. Az internetes társkeresés évről-évre nagyobb népszerűségét hazai viszonylatban a Randivonal adatai is alátámasztják.

Míg 2010-ben 20% volt az oldal azon társkeresőinek aránya, akik fényképet is mellékeltek adatlapjukhoz - vagyis arcukkal vállalják a jelenlétet -, ez mára 50%-ra nőtt. Az online társkeresés teljes piacán pedig 23%-kal nőtt a felhasználók száma 2010-ről 2011-re, amely emelkedés várhatóan a 2012. évben is kitart – derül ki a Randivonal kutatásából.

Hívd fel magadra a figyelmet!

Természetesen még így sem egyszerű a képlet. A sikerhez ugyanis ki kell tűnni a tömegből - a Randivonalon például több százezren vannak jelen. És mit lehet tenni, ha már mindent kipróbáltunk? Hirdessük magunkat óriásplakáton! Talán első hallásra meghökkentő, de a Randivonal kreatív csapata éppen ezt találta ki. A több, mint 10 éve jelen lévő weboldal nem mindennapi kampányt indított nyáron: elsőként a hazai online társkereső piacon arra kérte legelszántabb felhasználóit, jelentkezzen az, aki óriásplakáton is megmutatná magát, hogy felfigyeljen rá az ország.

Valódi névvel, valódi arccal, valódi történettel. Az arcok és a történetek pedig jöttek, a felhívás sikere és a társkeresők vállalkozó kedve az oldal munkatársait is meglepte. Több ezren ragadták meg a lehetőséget – közülük választották ki azt az öt társkeresőt, akik végül a kampány arcai lettek. Anita (46), Edit (39), Gábor (32), Rita (31) és Szilárd (33) már látható a főváros számos pontján - például az Aréna Plázánál, az Árpád híd pesti hídfőjénél vagy a Tétényi úton -, az óriásplakáton kívül pedig egyedi profiloldalt is kaptak. A jelentkezők több ezres száma ugyancsak azt erősíti, hogy az emberek egyre bátrabban vállalják, ha online keresnek társat – akár plakáton is. -

Ötük - remélhetőleg randevúkkal teli - életét augusztus 6-tól a Randivonalon és a Facebookon is bárki nyomon követheti, aki kíváncsi rá, milyen hatása lesz mindennapjaikra és társkeresésükre az óriásplakáton való szereplés.(%oldalmero(http://ad.adverticum.net/img.prm?zona=1759478&kampany=2086255&banner=2086258&ord=RANDOM_NUMBER)%)

Ezt is szeretjük