Gyakran ismételt kérdések
A leggyakoribb kérdések a Femina Klubbal kapcsolatban.
- Nem tudok elmenni az előadásra, visszaváltható-e a jegy?
Ha rajtunk kívül álló okok miatt nem tud részt venni az előadáson, akkor nincs lehetőség a jegyek visszaváltására. Az Általános Szerződési Feltételek – melynek elfogadása nélkül a rendelés nem jöhet létre – tartalmazzák az ide vonatkozó részt. Kivételt tenni sajnos nem tudunk.
- Nem tudok részt venni az előadáson, átruházható-e a jegy?
Igen, átruházható, hiszen a jegyek nem névre szólnak.
- Hogyan kapom meg a jegyemet?
A jegyek kiküldése legkésőbb a sikeres fizetést követő munkanapon történik. Amennyiben átutalásos formában érkezett a megrendelés, úgy az utalás beérkezését követő 1-2 munkanapon belül kollégáink feldolgozzák és elküldik a jegye(ke)t.
- Nem érkezett meg a jegyem, mi a teendő?
A levelezőrendszerek bizonyos esetekben a levélszemét (spam), a közösségi vagy promóciós mappákba teszik be leveleinket, ezért kérjük minden kedves vásárlónkat, ott is ellenőrizzék őket. Ha így sem találnak tőlünk semmit, keressék ügyfélszolgálatunkat munkanapokon a info@feminashop.hu címen vagy a +36-1/789-9951 (H-P: 10-16 óra között) telefonszámon.
- Szükséges-e kinyomtatnom a jegyet?
Nem szükséges kinyomtatni, az e-mailben elküldött jegyet elég felmutatni (telefonról, tabletről, egyéb hordozható eszközről) a színházba való belépéskor.
- Helyre szólóak a jegyek?
Nem, érkezési sorrendben foglalhatják el a vendégek a helyüket, ezért kérjük, időben érkezzenek.
- Milyen hosszú az előadás?
Az előadások 90 percesek.
- Van-e szünet az előadás közben?
Előadásainkat szünet nélkül tartjuk meg.
- Van-e lehetőség a kabátokat a ruhatárban letenni?
Igen, van.
- Mennyi idővel az előadás előtt érdemes érkezni?
Legalább egy félórával az előadás kezdése előtt. A kapunyitás 17:30-tól történik, és 17:45-től van lehetőség elfoglalni a helyeket. Az előadás 18:00-kor kezdődik.
- Milyen fizetési módok vannak?
Kizárólag online van lehetőség jegyet vásárolni, az alábbi fizetési formák érhetőek el: átutalás, SimplePay, PayPal. A helyszínen nincs lehetőség jegyet váltani.
Hol lehet a környéken parkolni?
Parkolni a környező utcákban lehetséges.
- Van-e büfé?
Igen, a Thália Színház büféjében van lehetőség étel és ital vásárlására is.
- Késni fogok az előadásról, mit tehetek ilyenkor?
Megkérjük minden kedves látogatónkat és nézőnket, hogy időben érkezzenek, ugyanis az előadás megkezdése után a többi vendég szórakozása és az előadók zavartalan munkája miatt nem áll módunkban beengedni a későn érkezőket.
- Mozgássérültként van-e lehetőség az előadáson való részvételre?
Igen, az épület akadálymentesített, ennek köszönhetően a színháterem, a mellékhelyiségek és a parkolók mozgáskorlátozott és babakocsival érkező nézőink számára is megközelíthetőek.
- További kérdésem van, hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?
Ügyfélszolgálatunk munkanapokon e-mailben az info@feminashop.hu e-mail-címen vagy a +36-1/789-9951 (H-P: 10-16 óra között) telefonszámon érhető el.