4 szokás, amit a gyerekektől vegyél át, ha nem akarsz elhízni
A kicsiktől is van mit tanulni, ezért figyelj oda azokra a szokásaikra, amelyek neked is jót tesznek.

Ez is érdekelhet

10 ok, hogy miért Máltán tanulj angolul (x)

Le az impulzusvásárlással! Válts át online-ra (x)

Jázmin felépülése az agysérüléséből (x)

beauty and style

Puhítja a bőrt és feltölti antioxidánsokkal: házi testradír zöld teával »

Ez a frizura irtó divatos idén: a legjobb shag fazonok »

Beyoncén röhög a fél világ: mellényúlt az Adidasnak tervezett kollekciójával »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Nemcsak a gyerekek tanulnak a felnőttektől, te is sok mindent tanulhatsz a kicsiktől. Többek között azt, hogy milyen szokásaik vannak, amiktől nem híznak. Természetesen a fejlődő szervezet energiaigénye teljesen más, mint egy felnőtté, de a kicsik valahogy ösztönösen érzik, mikor mennyit kell enniük - kivéve, ha egy kisgyerek nagyon válogatós. Ha növésben vannak, mindig többet esznek, míg a növekedés szempontjából nyugalmasabb időszakokban kevesebb táplálékot vesznek magukhoz.

Emellett számos hasznos dolog van, amit eltanulhatsz a gyerekektől. Mutatjuk is, melyek ezek!

Együnk jól egy teljesebb életért!

Útravaló gyermekünknek: a gyermekkori táplálkozás minősége és az ekkor kialakuló szokások jelentősen befolyásolják a későbbi egészségi állapotot. Tudj meg többet a kiegyensúlyozott táplálkozásról, és alapozd meg gyermeked jövőjét!

Ha be akarod indítani a fogyást, akkor idd reggelire az alábbi cikkünkben található turmixokat! Gyümölcsösek, szuperfinomak és karcsúsítóak!

Ezt is szeretjük