Ha így szeded tele a tányérod, nem eszel túl sokat: túlevés ellen is vannak trükkök
Ezekkel a gyakorlati tippekkel gátat szabhatsz a habzsolásnak.

lassan-ragas-etel-eves
Ez is érdekelhet

Letti története megmutatja, hogy a reménytelen helyzetből is van kiút (x)

Őszi kikapcs: Íme a trendek! (x)

Színésznők, akiket az egész ország imád (x)

Egyedülálló szolgáltatásokat kínáló, újépítésű lakások a XIII. kerületben: Idén extra kedvezménnyel! (x)

Tudod már, hol egyél október 8. és 13. között?

beauty and style

Az öt legjobb esküvős film, amiktől még jobban várod majd a lagzid »

10 évet leradíroz a bőrről ez a házi arcmaszk, ha hetente használod: a japán nők esküsznek rá »

Gyönyörű, hullámos loknik: 5 zseniális hajgöndörítő technika videón »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A túlevéssel a legtöbben találkoztak már, még csak túlsúlyosnak sem kell lenni hozzá, hogy az ember alkalmanként ne tudja, hogy mikor elég, és egy szendvics helyett kettő fogyjon, vagy a második chipseszacskó is kinyíljon.

A túlevés akkor jelent komoly problémát, ha rendszeressé válik, ilyenkor ugyanis hízáshoz vezethet a sok extra kalória. Akkor is érdemes odafigyelni, ha falási rohamok formájában jelentkezik, ez ugyanis egy komoly étkezési zavar előszobája is lehet.

Hogyan lehet megálljt parancsolni a túlevésnek?

Bár ettől a rossz szokástól ugyanúgy nehéz megszabadulni, mint a legtöbb káros magatartásmintától, kitartással és odafigyeléssel leküzdhető. Összegyűjtöttünk néhány hasznos, gyakorlati tippet, mely segíthet legyűrni a túlevést.

A képek forrása: Getty Images.

Ezt is szeretjük