Lapos has, formás combok 1 hónap alatt! Egyetlen gyakorlat kell hozzá
Talán ismered a gyakorlatot, de biztos nem az összes formáját.

plankolas
Ez is érdekelhet

Fodrászszalon az otthonunkban: egészséges és gyönyörű haj Panasonic hajszárítókkal (x)

Olyan versenyeken veszek részt, amik ellen a testem tiltakozik - Interjú Szőnyi Ferenc ultratriatlon-világbajnokkal (x)

Igazi szelfi-király a Mate 40 Pro (x)

Lakberendezési trendek téli átalakításhoz (x)

Házassági évforduló (x)

„Megpróbálom kihozni ebből a helyzetből is a legjobbat” - interjú Sári Évivel (x)

Szex. Gyilkosság. Hatalom - Megjelent az év legforróbb thrillere! (x)

beauty and style

Így kezeld a kényes, kombinált bőrt télen: ezek a hatóanyagok tényleg beválnak »

Elképesztően menő kalapok és ékszerek használt holmikból: az idős nő kincset lát abban, amit más kidobna »

Karcsúbb alak 5 perc alatt: szuper tippek, amik nőiesebbé teszik az öltözéket, és elcsalják a plusz kilókat »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az alapgyakorlat meglehetősen egyszerűnek tűnik. Helyezkedj el vízszintes testhelyzetben: támaszkodj az alkaron és a lábujjakon. A könyököd a váll alatt legyen, a lábad teljesen kinyújtva - mintha fekvőtámaszt végeznél. Ügyelj rá, hogy se a fejed, se a csípőd ne essen le - a tested fejtől a sarokig egy síkban helyezkedjen el.

Ha ezt, illetve az alábbi galériában ismertetett változatait naponta csinálod - és mellette valamilyen kardió jellegű edzést, például futást is végzel -, egy hónap alatt látványos eredményre számíthatsz. Különösen a has és a combok területét segít formálni a gyakorlat.

3 centi mínusz popsiról és combról!

Az alábbi galériában Kremer Kaposi Péter személyi edző mutat be néhány fenék- és combformáló gyakorlatot. Végezd őket napi rendszerességgel, és már pár hét alatt látványos lesz az eredmény!
Ezt is szeretjük