Feszes fenék, lapos has, formás test két hónap alatt: napi 20 perces pilates-gyakorlatsor
Ha a célod nem csak a fogyás, de az izomerősítés, tartásjavítás és a jó kondíció elérése, válaszd ezt a mozgásformát.

GettyImages-914755474
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

A pilates egy olyan komplex mozgásforma, amely nagy népszerűségnek örvend a sztárok körében is. Nem véletlen, hogy a még mindig bomba alakú Jennifer Aniston, Cameron Diaz, Kate Hudson vagy Miranda Kerr szupermodell is erre a mozgásformára esküszik.

A pilates amellett, hogy javítja a testtartást és a jó kondíciót, alaposan megdolgoztatja a comb- és fenék-, valamint a vállizmokat, de jótékonyan hat a hát- és gerincproblémákra is. Mivel a gyakorlatok végzése közben tudatosan figyelni kell a megfelelő légzésre, ezáltal segít ellazulni és oldani a felgyülemlett feszültséget is.

Mi a különbség a jóga és a pilates között?

Jogos a felvetés, hiszen a jóga és a pilates gyakorlatai hasonlóságot mutatnak. A pilatesben ugyanakkor sokkal több a talajon végzett gyakorlat, a jógában több a támaszgyakorlat, és mások a nyújtások. Az elsődleges cél a gerinc egészségének megóvása, de mivel a pilates a mélyizmokat tornáztatja meg, az ehhez vezető út segít abban, hogy karcsúbb derekad és formás feneked legyen.

A gyakorlatok elvégzéséhez használhatsz fittlabdát, amely javítja a mozgáskoordinációt, az egyensúlyérzéket,  hajlékonyabbá tesz, és jobban megdolgoztatja az izmokat. Minden gyakorlatsort 10-szer ismételj egymás után.

Borító-és ajánlóképek: Getty Images Hungary

Ezt is szeretjük