Feszes fenék, lapos has, formás test két hónap alatt: napi 20 perces pilates-gyakorlatsor
Ha a célod nem csak a fogyás, de az izomerősítés, tartásjavítás és a jó kondíció elérése, válaszd ezt a mozgásformát.

GettyImages-914755474
Ez is érdekelhet

A női okosóra duplán öltöztet! (x)

Nevezz te is a Huawei Next Image nemzetközi mobilfotós versenyre! (x)

Nálad is belefér néha egy kicsivel több? (x)

Szakácskodj a szabadban! (x)

beauty and style

Csodás, fiatalító smink 50 év felett: ízlésesen kiemeli a vonalakat, és ragyogóvá teszi az arcbőrt »

Vízhajtó, haslapító smoothie görögdinnyéből – Ha reggel iszod, csodákra képes »

Ezért az indiai modellért rajong a világ: nem csoda, hogy a nagy márkák kapkodnak utána »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A pilates egy olyan komplex mozgásforma, amely nagy népszerűségnek örvend a sztárok körében is. Nem véletlen, hogy a még mindig bomba alakú Jennifer Aniston, Cameron Diaz, Kate Hudson vagy Miranda Kerr szupermodell is erre a mozgásformára esküszik.

A pilates amellett, hogy javítja a testtartást és a jó kondíciót, alaposan megdolgoztatja a comb- és fenék-, valamint a vállizmokat, de jótékonyan hat a hát- és gerincproblémákra is. Mivel a gyakorlatok végzése közben tudatosan figyelni kell a megfelelő légzésre, ezáltal segít ellazulni és oldani a felgyülemlett feszültséget is.

Mi a különbség a jóga és a pilates között?

Jogos a felvetés, hiszen a jóga és a pilates gyakorlatai hasonlóságot mutatnak. A pilatesben ugyanakkor sokkal több a talajon végzett gyakorlat, a jógában több a támaszgyakorlat, és mások a nyújtások. Az elsődleges cél a gerinc egészségének megóvása, de mivel a pilates a mélyizmokat tornáztatja meg, az ehhez vezető út segít abban, hogy karcsúbb derekad és formás feneked legyen.

A gyakorlatok elvégzéséhez használhatsz fittlabdát, amely javítja a mozgáskoordinációt, az egyensúlyérzéket,  hajlékonyabbá tesz, és jobban megdolgoztatja az izmokat. Minden gyakorlatsort 10-szer ismételj egymás után.

Borító-és ajánlóképek: Getty Images Hungary

Ezt is szeretjük