Hasi zsírrobbantók: ezt a 4 dolgot kell tenned, ha karácsonyra lapos hasat akarsz
Nem a felülésektől lesz lapos a hasad. Mutatunk jobb ötleteket!

Dia

	Hasizomgyakorlatokat is végezhetsz, de jobb, ha a kardiózásra helyezed a hangsúlyt. Az úgynevezett intervallum-kardió jóval hatékonyabb módja a zsírégetésnek, mint az egyszerű aerob mozgás, nem mellékesen pedig az állóképességedet is javítja. Ha futsz, ne egyenletes tempóban tedd, hanem a kocogást szakítsd meg néha rövidebb sprintekkel. Az intervallum-edzésről bővebben olvashatsz itt!

Hasizomgyakorlatokat is végezhetsz, de jobb, ha a kardiózásra helyezed a hangsúlyt. Az úgynevezett intervallum-kardió jóval hatékonyabb módja a zsírégetésnek, mint az egyszerű aerob mozgás, nem mellékesen pedig az állóképességedet is javítja. Ha futsz, ne egyenletes tempóban tedd, hanem a kocogást szakítsd meg néha rövidebb sprintekkel. Az intervallum-edzésről bővebben olvashatsz itt!

Dia

	Fogyassz minél több magas rost- és alacsony cukortartalmú zöldséget, gyümölcsöt, továbbá sok vizet igyál. Így eltávolíthatod a felgyülemlett salakanyagokat az emésztőrendszerből, valamint alacsony kalóriatartalmuknak köszönhetően előmozdíthatod velük a fogyást. Íme, néhány remek salaktalanító zöldség novemberre.

Fogyassz minél több magas rost- és alacsony cukortartalmú zöldséget, gyümölcsöt, továbbá sok vizet igyál. Így eltávolíthatod a felgyülemlett salakanyagokat az emésztőrendszerből, valamint alacsony kalóriatartalmuknak köszönhetően előmozdíthatod velük a fogyást. Íme, néhány remek salaktalanító zöldség novemberre.

Dia

	Ha nem csupán rostban gazdag, de néhány vízhajtó hatású zöldséget - például paradicsomot, uborkát, spárgát - is beiktatsz az étrendedbe, megszabadulhatsz a sejtek között felgyülemlett felesleges folyadékmennyiségtől is, mely leginkább hastájékon tapasztalható. És, hogy mi áll a vízfelhalmozódás mögött? Legtöbbször ez a korábbi cikkünkben ismertetett folyamat.

Ha nem csupán rostban gazdag, de néhány vízhajtó hatású zöldséget - például paradicsomot, uborkát, spárgát - is beiktatsz az étrendedbe, megszabadulhatsz a sejtek között felgyülemlett felesleges folyadékmennyiségtől is, mely leginkább hastájékon tapasztalható. És, hogy mi áll a vízfelhalmozódás mögött? Legtöbbször ez a korábbi cikkünkben ismertetett folyamat.

Dia

	Felejtsd el a magas szénhidráttartalmú ételeket - különösen a finomított szénhidrátokat -, ezek túlzásba vitt fogyasztása ugyanis a hasi hízás legfőbb okozója. A fehér kenyeret cseréld rostban gazdag teljes kiőrlésűre, a tésztafélék közül ugyancsak ilyeneket válassz. A rostban gazdag szénhidrátok emésztése során nem emelkedik meg olyan hirtelen a vércukorszinted, nem kerül a kelleténél nagyobb energiamennyiség raktározásra.

Felejtsd el a magas szénhidráttartalmú ételeket - különösen a finomított szénhidrátokat -, ezek túlzásba vitt fogyasztása ugyanis a hasi hízás legfőbb okozója. A fehér kenyeret cseréld rostban gazdag teljes kiőrlésűre, a tésztafélék közül ugyancsak ilyeneket válassz. A rostban gazdag szénhidrátok emésztése során nem emelkedik meg olyan hirtelen a vércukorszinted, nem kerül a kelleténél nagyobb energiamennyiség raktározásra.

Ezt is szeretjük
Fotó: