Extraerős zsírégető jógapózok: így adj tartást a lógó, kiálló hasnak napi 20 perc ráfordítással
Látványosan feszesebbek lesznek az izmok.

joga
Ez is érdekelhet

Ki ne szeretné előre látni a jövőt? (x)

Krisztofer már szalad (x)

Borozzunk együtt: legyél trendszetter, válaszolj, nyerj! (x)

Őszi kikapcs: Íme a trendek! (x)

Bonyodalom a Hotel Numerában. (x)

beauty and style

Újból fehér lesz a ruha besárgult hónalja, ha ezt használod rá: csak a konyháig kell menni érte »

Mélyen hidratálják a bőrt és csökkentik a ráncokat: ceramidok nélkül nincs szép bőr »

Szuper egyszerű félkonty sietős napokra: 5 perc alatt elkészülsz vele »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A has lógásáért nagyon gyakran nemcsak a zsírpárnák felelősek, de a karcsú emberekkel is előfordul, hogy az izmaik edzetlensége miatt megereszkedettnek, kidomborodónak tűnik a pocakjuk.

A lógó, kiálló has nagyszerű ellenszere a hasi, a mély- és a hátizmok megerősítése, mellyel együtt a testtartás is javul. Ezáltal a has laposabbnak, sőt, az izomtömeg növekedésével feszesebbnek is látszik. Mutatjuk, hogyan érhetsz el ilyen eredményt jógával, melynek intenzív pózai ráadásul szuperül segítik a zsírleadást is, hiszen sok-sok kalóriát égetnek!

Haslapító jóga

A jóga  nagy előnye, hogy semmilyen felszerelés nem kell hozzá, legfeljebb egy polifoam - hiszen a következő valamennyi gyakorlatot saját súllyal végzed el. Éppen ezért akár otthon is gyakorolható, ráadásul relaxáló hatással bír, és az izmok erősítése mellett az ízületek rugalmasságát is növeli. Próbáld ki ezt a tíz ászanát, melyek helyes végzésével és a teljes edzés heti négyszeri ismétlésével hatékonyan javíthatsz a tartásodon és hasad feszességén.

Ezt is szeretjük