Mutatjuk, mit ne egyél futás előtt! 30, 60 és 120 perccel
Egy rosszul megválasztott étel sportolás előtt teljesítmény- és közérzetromboló hatású.

Ez is érdekelhet

Oda a kontroll, oda az önbizalom: mi állhat a gyakori vizelési inger mögött? (x)

Fontos ügy mellé állt a Tesco: Nézd meg, kik a támogatott szervezetek! (x)

Egy kattintás, és kész a bevásárlás: csak 1 forint a kiszállítás (x)

beauty and style

A legbanálisabb okok a zsíros haj hátterében: ezekre nem is gondolnál »

Minden eddiginél nőiesebb az új retró trend: ez lesz az ősz nagy durranása »

Nem sokat bíz a képzeletre a 27 éves színésznő: Cara Delevingne sportot űz a vagányságból »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A kezdő sportolóknak nem ajánlott teljesen üres gyomorral kimenni a futópályára - ugyanis könnyen lehet rosszullét, szédülés a vége. Ugyanakkor arra is ügyelned kell, hogy milyen ételeket fogyasztasz az edzést megelőző órákban. Az alábbiakat  nem ajánljuk - 120, 60, illetve 30 perccel edzés előtt. Lapozd át a képeket!

Cukor nélkül!

Életmódváltáson töröd a fejed, és kihagynád a cukrot az étrendedből? Kattints az alábbi dobozra, és nézd meg, hogy milyen ütemben érdemes kiiktatni a finomított cukrokban gazdag ételeket!
Ezt is szeretjük