Így lesz lapos a hasad 2 hét alatt!
Képeken a 6 legerősebb hasizom-erősítő mozgás
Tudatosan végzett gyakorlatokkal hetek alatt karcsú lesz a derekad.

Ez is érdekelhet

Hőségben is tökéletes választás az ország legjobb játszóparkja! (x)

Kszi, Simon – Mindenkinek jár egy első szerelem (x)

Daganatos betegek életét menti meg világszerte az őssejtterápia - Ezen betegségek gyógyításában lehet sikeres még (x)

Ezen a filmen sírt a cannes-i filmfesztivál közönsége - Egy fél mozijegy áráért megnézheted (x)

beauty and style

Elképesztően nőies ez a szín, ha stílusosan viseled: csodás szettek feketével, nyáriasan »

Jessica Alba elég viccesen néz ki a ’80-as évek stílusában: nem biztos, hogy így elvinnénk bulizni »

Divattippek testalkat szerint: ezeket az elveket kövesd, és mindenki a nőt látja meg benned »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Bár a lapos has elérése elsősorban a helyes étrenden múlik, mozgással is tehetsz érte. Lényeges, hogy minimalizáld a finomított szénhidrátok bevitelét, valamint fogyassz több rostban gazdag élelmiszert, emellett iktasd be a sportot is a hétköznapjaidba.

Laura, a Turbó diéta háziasszonyának tippjei
  • Apró változtatások is segítenek az egészségesebb élet kialakításában. Sétálj minél többet, légy sokat szabad levegőn.
  • Keress magadnak társat az edzésekhez. Együtt ez is könnyebb!
  • Ha mozogsz, a Turbó diéta jó segítőtárs. Ha edzés előtt két órával megiszod a turmixital felét, utána a másikat, akkor sokat tettél a hatékony edzésedért! Nézd meg, milyen gazdag a Turbó diéta összetétele!

Az alábbi mozgásformák, illetve gyakorlatok segítenek abban, hogy a derekad minél előbb karcsú, a hasad pedig feszes legyen. Lapozd át a galériát!

Haslapító gyakorlatok

Videónkból további hasizom-erősítő gyakorlatokat ismerhetsz meg, melyek segítségével búcsút inthetsz az úszóguminak.

Ezt is szeretjük