Így lesz lapos hasad 3 hét alatt!
Valóban hatékony gyakorlatok
Mozgasd át a hasizmaidat, hogy bátran felvehesd az új bikinit. Még nem késő elkezdeni az edzést!

Ez is érdekelhet

Télen-nyáron nélkülözhetetlen bulikellék: megtehetsz bármit, mert nem érzel semmit (x)

A szabadban töltött idő egészségre gyakorolt pozitív hatása minden multivitaminnál többet ér (x)

Meglepő fellépést vállalt Mező Misi: közel 600 fiatal énekelt vele (x)

7 dolog, ami károsítja, és ami védi az idegeinket (x)

beauty and style

7 nyári ruhadarab, amit még nem kell elraknod: kora ősszel is szükséged lesz rájuk »

Házi gyorssegély a kimerült bőrnek és hajnak – Így tüntesd el a nátha nyomait »

New Yorkban is ez lesz a sikk: őszi fazonok magyar tervezőtől »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Végre itt a nyári szünet, a napozás szezonja, de még nincs késő formálni a hasadon, ha strandra szeretnél menni.

Vannak olyan gyakorlatok, amelyekkel már három hét alatt is olyan eredményt érhetsz el, mintha edzőteremben jártál volna. Próbáld ki őket a lapos has érdekében!

A gyertya újragondolva

Manapság egyre kevesebbszer végzik tornaórákon a gyertyaállást, pedig ez egy igazán hatékony gyakorlat, rengeteg izmot átmozgat. Ha a hasadon szeretnél látványos eredményt elérni, akkor kicsit variáld át a gyertya mozdulatait. Feküdj hanyatt, tedd le a kezeidet a földre, magad mellé, tenyérrel lefelé.

Emeld meg a lábaidat összezárva, merőlegesen, és emelgesd a medencédet felfelé nem kell nagyon magasra. A hátadat ne emeld el a talajtól, és arra is ügyelj, hogy hasizomból dolgozz, ne pedig lendületből. Ismételd a mozdulatsort naponta öt-tíz percig, állóképességedtől függően, de minden héten növeld az időt két-három perccel.

Felülések - másképp

A felülések a leghatékonyabb gyakorlatok közé tartoznak, ami a has formázást illeti. Feküdj hanyatt, tedd a karjaidat összekulcsolva a fejed alá. A lábaidat hajlítsd be, és nyisd kicsit szét. Fekvő helyzetben vegyél levegőt, majd, miközben elemelkedsz a talajtól, fújd ki.

Nem kell teljesen felülni, a lényeg az, hogy az apró kis felüléseket hasizomból végezd, ne pedig a kezeddel vagy a csípőddel told fel magad, és ne is csak a fejedet emelgesd. Ismételd meg a mozdulatsort 12-15-ször, és folyamatosan emeld a mennyiséget.

Lábkörzés hasizomból

Ülj le a földre, dőlj hátra, és támaszkodj rá az alkarjaidra úgy, hogy a két tenyered lefelé nézzen. A lábaidat nyújtsd ki egyenesen, szorítsd össze a combodnál és a sarkadnál, majd emeld meg összezárva, körülbelül 20-30 centi magasságba. Lassan kezdj el körözni a lábaddal  - ne lendítsd, hanem óvatosan mozgasd.

Ha körbeértél, akkor az ellenkező irányba kezdj körözni. Tízszer, azaz ötször jobbra, ötször balra ismételd meg a feladatot, anélkül, hogy letennéd a lábad. Ügyelj arra, hogy a törzsed mozdulatlan maradjon, a vállaidat ne told fel, illetve a lábaidat ne mozdítsd el egymás mellől.

Te melyik testrészeddel vagy elégedetlen?

Ezt is szeretjük