3 salaktalanító reggeli, amit magaddal vihetsz a suliba is
Ha meg akarsz szabadulni az úszógumitól, semmi esetre se hagyd ki az anyagcsere-pörgető reggelit!

Ez is érdekelhet

Beszállás! Nemsokára indul a Mikulás Expressz, siess, mert lemaradsz! (x)

Családi wellness-pihenés Sümegen: ha egy kicsit másra, többre vágysz (x)

Elkezdődött a 27. CAFe Budapest Kortárs Művészeti Fesztivál (x)

A tökéletes gyerekszoba titkai - Így még a tanulás is jobban megy majd! (x)

Őszi stílustippek személyre szabva - Hogy idén ősszel Te diktáld a trendet! (x)

beauty and style

Palást, korona, fényűző aranypompa: 2019-ben ezeket az esküvői ruhákat fogjuk imádni »

Ha ezt iszod, ragyogni fog a bőröd: trópusi vitaminbomba borús, őszi napokra »

Christy Turlington Photoshop nélkül: a 49 éves modell gyönyörűbb, mint 20 éve »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A reggeli a nap legfontosabb étkezése - ezt mindenki tudja, mégis erre van a legkevesebb idő. Pedig az egészséges reggeli nemcsak energiával lát el, de az emésztésedet is beindítja, így, ha nyárra szeretnél megszabadulni az úszógumitól, ne hagyd ki.

Ha az alábbi villámgyors reggelik valamelyikét dobod össze, azt még a suliba is magaddal viheted - így az időhiány nem lehet többé kifogás a reggeli elmulasztására!

Salaktalanító szendvics

Hozzávalók:

  • két vékony szelet teljes kiőrlésű, magvas rozskenyér
  • 5 dkg zsírszegény túró
  • egy szelet pulykamellsonka
  • dél kígyóuborka
  • apróra vágott snidling

A túrót keverd el az apróra vágott snidlinggel, majd kend meg vele a kenyereket. Tedd a két szelet közé a pulykamellsonkát, és pakold meg karikára vágott uborkával. A teljes kiőrlésű rozskenyér magjai jót tesznek az emésztésnek, a snidling méregtelenít, és fokozza az anyagcserét, az uborka pedig remek vízhajtó, miközben alig tartalmaz kalóriát.

Frissítő mangósaláta

Hozzávalók:

  • 15 dkg eper
  • egy kis poharas natúr joghurt
  • egy mangó
  • egy alma
  • egy banán
  • egy marék mandula

Az epret, a mangót, az almát és a banánt vágd falatnyi méretű darabokra, majd keverd össze őket, locsold rájuk a joghurtot, végül hintsd meg az egészet egy marék mandulával. Ha már este elkészíted, és éjszakára a hűtőbe teszed, reggelre az ízek még jobban összeérnek.

A gyümölcsök magas rosttartalma beindítja az emésztésedet, vitaminjaik ellátnak a szükséges energiával, fruktóztartalmuk pedig kiegyensúlyozottan tartja a vércukorszintedet.

A joghurt segíti az emésztést, jót tesz a bélflórának, míg a mandula gazdag értékes fehérjében, ami elengedhetetlen hozzávalója a szervezet természetes zsírégető folyamatainak.

Könnyű, gyors turmix

Hozzávalók:

  • egy nagy pohár tej
  • egy banán
  • egy marék áfonya
  • egy evőkanál méz
  • egy kis poharas joghurt
  • egy csipet fahéj

A reggeli turmixot egyetlen perc alatt elkészítheted: csak dobálj be mindent a turmixgépbe, indítsd be a masinát, majd töltsd az elkészült italt egy termoszba, és már indulhatsz is.

A tejben lévő fehérje fontos a zsírégető folyamatok működéséhez, a gyümölcsök támogatják a salaktalanítást és biztosítják a szükséges energiát, a fahéj fokozza az anyagcserét, míg a méz gazdag értékes vitaminokban és ásványi anyagokban, továbbá gyulladáscsökkentő hatása is van, így segíthet megszüntetni a fertőzések okozta gyulladásokat.

Mivel nagyon gyorsan elkészül, és a gyomrodat sem terheli meg, a salaktalanító turmix remek választás olyan napokra, amikor például egy dolgozat miatt túl ideges vagy ahhoz, hogy reggelizz, mégsem szeretnéd erőtlenül kezdeni a napot.

Ezt is szeretjük