9 laktató turmix természetes fehérjével: ha kihagynád a proteinporokat
Hozzájárulnak a napi fehérjebevitelhez.

eperturmix
Ez is érdekelhet

Konzervzöldség a konyhatitok nyitja? (x)

Üde illatokkal a kánikula ellen (x)

Hip-hop sztárok és underground DJ-k a Soundon (x)

A Z-generáció leghűbb társa (x)

Napi 8 órában ülőmunkát végzel? 3 tipp, ami a segítségedre lehet! (x)

beauty and style

Nőies kánikulaszettek a munkahelyre: szellősek, mégsem kihívóak »

Új frizurát kapott az ősz hajú nő, alig ismert magára: teljesen megfiatalodott a fodrász keze alatt »

Überszexi melltartók mélyen dekoltált ruhákhoz: nem rontja el a képet a kilógó pánt »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A fehérjék a tudatos táplálkozás és a fogyókúra nélkülözhetetlen elemei, értékes makrotápanyagok, melyek egy részét a szervezet képes előállítani, esszenciális változataikat ugyanakkor táplálkozás útján kell pótolni.

A fehérje a szénhidrátokhoz képest kevésbé dobja meg a vércukorszintet, ugyanis a szervezet lassan alakítja glükózzá a számára felesleges mennyiséget. Ennélfogva a proteindús táplálékok laktatóbbá teszik az étkezést, ezért érdemes minden alkalommal valamilyen fehérjében gazdag alapanyagot is fogyasztani. 

Fehérjeturmixok házilag

Reggelire, de akár edzés előtt is célszerű fehérjében gazdag turmixot inni, hiszen ezzel táplálod az izmaidat, nem viszel be egyszerre túl sok kalóriát, mégis jóllaksz vele. Ugyanakkor a fehérjeporokon kívül megannyi természetes proteinforrást is találhatsz, melyeket mixerben egyszerűen simára turmixolhatsz, ha pedig túl sűrűnek találod, vízzel hígíthatod. Ez ugyan nem tartalmaz annyit, mint egy poros turmix, mégis a napi minimumszükséglet 10-20%-át biztosítja. Összegyűjtöttünk pár gyorsan elkészíthető, mégis laktató, fehérjedús smoothie-receptet!

Képek: Getty Images Hungary

Ezt is szeretjük