Hogyan segíthetsz a szervezetednek jó sok D-vitaminnal fogyni? Több módszert mutatunk
Érdemes naponta bevinni a D-vitamin forrásaiból.

d-vitamin tartalmu etelek
Ez is érdekelhet

Európa legnagyobb interaktív vasúti élményparkja (x)

Nyaralj korlátok nélkül! (x)

Szünidei élményhegység - Aktivitás mindenkinek a nyári Magas-Tátrában. (x)

Már ne a barna szószt keressük! - Ismerd meg Németország kulináris különlegességeit! (x)

Ünnepelj együtt a dm-mel! Nagy meglepetéssel készül a napokban a dm – Te se maradj le róla! (x)

beauty and style

Mutatjuk, hogyan tisztítsd ki a műszempillát, hogy még sokszor viselhesd »

Rosszul borotválod a lábadat? 3 veszélyes hiba, amit a legtöbb nő elkövet »

A 22 éves modell igazi retró szépség az új fotókon: 50 éve is imádták volna »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A fogyókúra során csökkentened kell a bevitt kalóriák számát, hiszen a fogyás csak akkor indul be, ha kevesebb energiát viszel be, mint amennyit a tested felhasznál. Ez azonban nem jelenti azt, hogy vitaminszükségleted is lecsökken ilyenkor.

A kalóriaszegény, fogyókúrás táplálkozás fontos, hogy csupa vitamindús ételből álljon, mert ezekkel tudod biztosítani a szükségleteket, illetve megelőzni a hiánybetegségeket - a táplálékkiegészítés azonban még változatos táplálkozás mellett sem árt. A diéta során az egyik legfontosabb, folyamatos pótlásra szoruló mikrotápanyag a D-vitamin.

A D-vitamin forrásai

A zsírban oldódó D-vitamint részben az emberi szervezet is képes termelni, ám külső forrásokból is hozzá lehet jutni kisebb-nagyobb mennyiséghez. Kutatások igazolták, hogy a D-vitamin magasabb bevitele összefügg a karcsúsággal, ezért ilyenkor különösen nem szabad elhanyagolni a legjobb forrásait.

Ezt is szeretjük