6 alattomos cukorforrás az étrendedben - Az összetevők közt nem is szerepel a cukor!
Megdöbbentő, mennyi cukrot viszel be néha anélkül, hogy tudnál róla.

nagykep?cikkid=161897&kep=ketchup1-lead
Ez is érdekelhet

Aranytojást tojó tyúk - bemutatjuk a LUSH 2020-as húsvéti kollekcióját (x)

Tiszta lakás, ragyogó jókedv (x)

Nátha, megfázás, influenza, vagy a „legrosszabb“…. (x)

Törzshajlítás 1440-szer? Naponta?! (x)

Kert és erkély: a Te otthonod (x)

beauty and style

Színes francia manikűr, amit otthon is elkészíthetsz: semmi különleges nem kell hozzá »

Egyszerű, mitesszereltávolító maszk házilag: csak 1 hozzávaló kell hozzá »

Lezser elegancia és nőiesség: Audrey Hepburn stílusa máig halhatatlan »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az elhízással szorosan összefügg a túlzott cukorfogyasztás, ráadásul sokan nem is tudják, hogy terhelik vele a szervezetüket, naponta akár 475 kalóriát is bevisznek hozzáadott cukrok formájában, ami 30 teáskanálnyi mennyiségnek és az ajánlott adag legalább háromszorosának felel meg. Ha szeretnéd csökkenteni a cukorbeviteledet, akkor a nyilvánvaló bűnösökre - mint a desszertek és az édes üdítők - már biztosan gondoltál, ez azonban nem minden.

Noha a gyümölcsök és a tejtermékek is tartalmaznak cukrokat - fruktózt és laktózt -, akadnak náluk sokkal problémásabb ételek, amelyek nem természetes, hanem hozzáadott cukrot tartalmaznak, mégsem feltétlenül nyilvánvaló ez, ha elolvasod a címkét.

A cukor akár több 60 különböző név alatt is megbújhat. A leggyakoribb ezek közül a méz, a kukoricaszirup, a dextróz, a galaktóz, a glükózszirup, az invertált cukor, a maltodextrin, a juharszirup és a melasz, ám ez még nem az összes. Nézd meg, mikben rejtőzik sokszor alattomos cukor!

100 kalóriás egészséges nassok

Ezeket szinte egész nap eheted anélkül, hogy ártanál a fogyókúrádnak. Mutatjuk a legjobb béltisztító, kalóriaszegény rágcsálnivalókat!

Ezt is szeretjük