6 alattomos cukorforrás az étrendedben - Az összetevők közt nem is szerepel a cukor!
Megdöbbentő, mennyi cukrot viszel be néha anélkül, hogy tudnál róla.

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt Dr. Buda László: Testünk jelzései című előadására, a márciusi Femina Klubra! (x)

Nyerj szórakoztató, képes útikönyvet, és ismerd meg a világ csodáit! (x)

Nyerj Hollóházi Porcelán fülbevalót Adrienne Feller mini luxuskozmetikumokkal! (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Akár egyetlen hormonon is múlhat a gyermekáldás – Kata története (x)

A leghatékonyabb edzésformák nyáron több zsírt égetnek, mint a futás! Ezeket űzd helyette

Milyen az arcformád? Mutatjuk, melyik ékszer illik hozzá a legjobban

A legerősebb ránctalanítókat csak kevesen ismerik: ezeket az antioxidánsokat keresd!

beauty and style

Így szűkítsd be a farmered szárát, ha nem elég passzentos - Nőiesebb lesz tőle »

Így lehet gyönyörű egy telt nő fehérneműben - Különleges fotók »

Nem tudod feltenni a műszempillát? A szépségszakértő megmutatja a trükköt »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az elhízással szorosan összefügg a túlzott cukorfogyasztás, ráadásul sokan nem is tudják, hogy terhelik vele a szervezetüket, naponta akár 475 kalóriát is bevisznek hozzáadott cukrok formájában, ami 30 teáskanálnyi mennyiségnek és az ajánlott adag legalább háromszorosának felel meg. Ha szeretnéd csökkenteni a cukorbeviteledet, akkor a nyilvánvaló bűnösökre - mint a desszertek és az édes üdítők - már biztosan gondoltál, ez azonban nem minden.

Noha a gyümölcsök és a tejtermékek is tartalmaznak cukrokat - fruktózt és laktózt -, akadnak náluk sokkal problémásabb ételek, amelyek nem természetes, hanem hozzáadott cukrot tartalmaznak, mégsem feltétlenül nyilvánvaló ez, ha elolvasod a címkét.

A cukor akár több 60 különböző név alatt is megbújhat. A leggyakoribb ezek közül a méz, a kukoricaszirup, a dextróz, a galaktóz, a glükózszirup, az invertált cukor, a maltodextrin, a juharszirup és a melasz, ám ez még nem az összes. Nézd meg, mikben rejtőzik sokszor alattomos cukor!

100 kalóriás egészséges nassok

Ezeket szinte egész nap eheted anélkül, hogy ártanál a fogyókúrádnak. Mutatjuk a legjobb béltisztító, kalóriaszegény rágcsálnivalókat!

Blog.hu ajánló