Egy hét alatt 5 centit karcsúsodhatsz ezzel az étrenddel! Kezdésnek 3 kiló mínusz garantált
Készülj fel a strandszezonra ezzel a mintaétrenddel.

Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Kevesen vannak tökéletesen megelégedve a testsúlyukkal, ám ez a probléma nyáron, a fürdőruhaszezon idejében válik csak igazán hangsúlyossá. Noha sokan radikális, gyors diétákkal szeretnének megszabadulni a plusz kilóktól, mégis érdemesebb inkább a nem kevésbé hatékony, kiegyensúlyozottabb étrendek közül válogatni, mint amit például most fogunk mutatni.

A Beach Body diéta nem azért fogyaszt, mert koplalsz, azaz nagyon kevés kalóriát viszel be. Az itt összeválogatott ételek gondoskodnak arról, hogy a szervezeted semmilyen tápanyagban se szenvedjen hiányt, és jóllakottnak érezd magad.

Hogyan működik a diéta?

A Beach Body egy olyan kúra, mely kiemelt szerepet ad a sovány húsoknak, halaknak és a bennük található aminosavaknak, melyeket további egészséges ételek, például nagyon sok zöldség és gyümölcs egészít ki. Emellett a szénhidrátokat is lassan felszívódó formában viszed majd be, így azok nem okoznak nagy kilengéseket a vércukorszintedben, és sokáig jóllakottnak érzed majd magadat.

A megterhelő, zsíros ételeket könnyebb elhagyni a nyáron, hiszen a melegben kevésbé kívánja őket a szervezeted. A kúra során ezeket lédús gyümölcsökre, alacsony zsírtartalmú tejtermékekre és húsokra kell cserélned, így az anyagcseréd javulni fog, és az egész szervezeted könnyebben ráhangolódik a zsírégetésre.

Komoly előnye a Beach Body diétának, hogy semmilyen ételtípust sem zár ki, még a szénhidrátokat és a zsírokat sem, így nem érzel majd állandó hiányt, sóvárgást. A táplálkozás arányai azonban átalakulnak. A megemelt gyümölcs- és zöldségfogyasztás vitaminokkal, ásványi anyagokkal és antioxidánsokkal tölt fel, míg a rostok javítják az emésztésedet.

Az étrend segítségével akár heti több mint egy kilót is fogyhatsz anélkül, hogy pluszban tornáznál, így két hét alatt könnyen megvan a háromkilós fogyás. Mivel a fogások a szervezet minden tápanyagszükségletét kielégítik, a Beach Body diétát az itt leírt egy héthez képest akár tovább is tarthatod, ám egy hónap után ajánlott egy rövid szünet.

Mentesen főzni könnyű!

Mentes Anyu legújabb könyvében nem kevesebbre vállalkozott, mint hogy összeállítsa a mentes étkezések 50 legjobb receptjét. Korábbi könyveivel együtt, összesen 162 recepttel örvendezteti meg a különleges étrendet követő olvasóit.

A könyveket kedvezményes áron ide kattintva, kizárólag online lehet megvásárolni.

Promóció

Mintaétrend egy hétre

1. nap

Reggeli: fél grépfrút, két tojás, egy grillezett paradicsom, egy szelet rozskenyér.
Tízórai: két nagy nektarin.
Ebéd: egy tányér fokhagymás spenótfőzelék, egy főtt burgonya.
Uzsonna: egy sovány túróval töltött paprika.
Vacsora: 200 gramm grillezett csirkemell, egy bögre uborkasaláta, egy kanál csökkentett zsírtartalmú tejföl.

2. nap

Reggeli: 100 gramm cukrozatlan zabpehely, egy pohár zsírszegény tej, 100 gramm gyümölcs.
Tízórai: egy bögre vegyes bogyós gyümölcs.
Ebéd: két szelet pulykasonka, egy bögre főtt lencse, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér.
Uzsonna: egy alma, egy szelet sovány sajt, négy dióbél.
Vacsora: 200 gramm grillezett csirkemell, egy bögre zöldbab, borsó, kukorica, répa párolva.

3. nap

Reggeli: zabkása 100 gramm eperrel.
Tízórai: turmix ezzel a recepttel.
Ebéd: 100 gramm grillezett pulykamell, egy bögre vegyes saláta.
Uzsonna: egy nyári gyümölcs vagy egy bögre bogyós gyümölcs.
Vacsora: 200 gramm paradicsomos tonhalsaláta, egy bögre reszelt sárgarépa.

4. nap

Reggeli: egy bögre zsírszegény tej, egy marék zabpehely, egy bögre málna.
Tízórai: turmix ezzel a recepttel.
Ebéd: két tojásból készült gombás omlett, két paradicsom, egy bögre friss vegyes saláta.
Uzsonna: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy kaliforniai paprika, egy pohár natúr joghurt.
Vacsora: 150 gramm tojássaláta egy avokádóval.

5. nap

Reggeli: egy bögre zsírszegény tej, egy banán.
Tízórai: öt-hat szem mandula, egy kis doboz zsírszegény, natúr joghurt.
Ebéd: egy tál lencseleves, egy szelet sonka, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy paradicsom.
Uzsonna: két szál reszelt sárgarépa, két zellerszár.
Vacsora: 200 gramm főtt, feldarabolt tengeri hal, fél bögre uborkasaláta.

6. nap

Reggeli: egy szelet selyemsonka, egy kaliforniai paprika, egy pohár paradicsomlé.
Tízórai: két zellerszál, egy sárgarépa, két kocka alacsony zsírtartalmú krémsajt.
Ebéd: 100 gramm főtt kukorica, 100 gramm grillezett tőkehalfilé, 100 gramm céklasaláta.
Uzsonna: turmix egy körtéből, egy almából és egy banánból.
Vacsora: 10 dkg grillezett csirkehús, vegyes zöldsaláta.

7. nap

Reggeli: egy kis doboz zsírszegény, natúr joghurt, három szem aszalt szilva.
Tízórai: egy bögre vegyes gyümölcssaláta.
Ebéd: egy tányér paradicsomleves, öt szelet korpás keksz, egy vékony szelet sovány sajt.
Uzsonna: egy alma, egy csésze zöld tea.
Vacsora: 150 gramm sült lazacfilé, egy-egy grillezett paradicsom és kaliforniai paprika.

Ezt is szeretjük